Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Ikke vi tydeligvis... jeg har alltid gjort noe spesielt til mine foreldre på mor/farsdag, og mannen min til sine foreldre, men ikke sånn oss i mellom. Hva med dere? Anonymous poster hash: 0dfcd...47d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Kjøper gave til mamma. Blir kombigave bursdag og morsdag da hun snart har bursdag. Så spiser vi kake sammen. Etter at jeg selv ble mor, bruker mamma og kjøpe en liten ting fra gutunge til meg. Men ikke en dag vi bruker mye penger på nei. Anonymous poster hash: 06a3c...73a
sug lut Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Man bør ta alle muligheter til å feire. Det vil ikke si at man trenger gå på kommers-smellen, det er kosen som teller.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Jeg kjøper gave og blomst til mamma og lager kake, jeg er alenemor så jeg får naturlignok ingenting Anonymous poster hash: 9681c...09c
camillla Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Bruker noen gang kjøpe blomster eller sjokolade til mamma.. Men vi har egentlig aldri feira... Jeg er selv mor og dette er min fjerde morsdag, og har aldri fått noe.. Men forventer ikke noe heller.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har sendt blomster og gave til min mor. Min mann har levert blomster kake til sin mor. Min 12 åring har servert meg frokost på senga med en liten gave fra hvert barn. Min mann et alltid borte på morsdagen, men han hjelper nok barna og organisere noe, for jegfikk både gaver, kort og kake . Litt stas når ungene legger energi i slike ting. Vi er eltfor flinke til å hjelpe dem med alt slikt for at gaven skal være bra. Anonymous poster hash: c0e3c...ddf
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Vi feirer alle dager vi kan! :-) idag fikk jeg blomster av barna (som jeg selv har kjøpt)! De brukte morgenen til å tegne kort til meg, det syns jeg er koselig! I ettermiddag skal vi til min mor på kake sammen med mine søsken med mann og barn! Hyggelig å samles alle! Jeg har kjøpt blomster til mor. Mannen er ikke vant med å feire slike dager. Hans foreldre bor en times tid herfra og han har valgt å ikke gi dem noe oppmerksomhet slike dager. Men jeg tror de kommer her på middag neste helg! Vi "feirer" valentinsdagen, mors/farsdag, bollesøndag, påske, Halloween osv. Kjekt å ha litt anderledes hverdag. Ofte bare med en god middag og dessert! :-) og så kjøper jeg blomster til meg selv og gir beskjed at mannen/unger må gi dem til meg! :-) Anonymous poster hash: c28bb...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå