Gå til innhold

Jeg hater denne dagen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kommer som et slag i magen hvert år. Skulle så gjerne vært mamma jeg og. Har så lyst på en liten gutt eller jente. Man blir konstant påminnet hva man ikke får til i dag.

 

Anonymous poster hash: fbe1d...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke få barn?



Anonymous poster hash: 0bdbb...442
Skrevet

Hadde det litt slik tidligere jeg også, men ikke nå lengre.

Håper du kommer dit jeg er nå. Lykke til :)



Anonymous poster hash: 11409...ab0
Skrevet

Kan ikke få barn, nei. Er steril

 

Anonymous poster hash: fbe1d...908

Skrevet

Hva med å adoptere?

Bli fosterfamilie?



Anonymous poster hash: 0bdbb...442
Skrevet

Vi vurderer adopsjon eller fosterbarn, men det tar tid.

 

Anonymous poster hash: fbe1d...908

Skrevet

Tusen takk for oppmuntring AB Nr 2 :-)

Og så godt å høre at dere fikk barn!

 

Anonymous poster hash: fbe1d...908

Skrevet

Vi vurderer adopsjon eller fosterbarn, men det tar tid.

 

Anonymous poster hash: fbe1d...908

Lykke til!

Det vil nok ordne seg for dere snart også :)

 

Anonymous poster hash: 0bdbb...442

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...