Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Den kommer som et slag i magen hvert år. Skulle så gjerne vært mamma jeg og. Har så lyst på en liten gutt eller jente. Man blir konstant påminnet hva man ikke får til i dag. Anonymous poster hash: fbe1d...908
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Kan du ikke få barn? Anonymous poster hash: 0bdbb...442
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Hadde det litt slik tidligere jeg også, men ikke nå lengre. Håper du kommer dit jeg er nå. Lykke til Anonymous poster hash: 11409...ab0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Kan ikke få barn, nei. Er steril Anonymous poster hash: fbe1d...908
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Hva med å adoptere? Bli fosterfamilie? Anonymous poster hash: 0bdbb...442
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Vi vurderer adopsjon eller fosterbarn, men det tar tid. Anonymous poster hash: fbe1d...908
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Tusen takk for oppmuntring AB Nr 2 :-) Og så godt å høre at dere fikk barn! Anonymous poster hash: fbe1d...908
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Vi vurderer adopsjon eller fosterbarn, men det tar tid. Anonymous poster hash: fbe1d...908 Lykke til! Det vil nok ordne seg for dere snart også Anonymous poster hash: 0bdbb...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå