Gå til innhold

facebookstatuser!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten sitter en meter unna meg, har gratulert meg med morsdagen, så det var jo kosleig da. men han er her hletiden, MÅ han leggedet ut på facebook alt som ser så rosenrødt ut?  jeg elsker deg, liksom etter  ett år og masse problemer ksal han pluttselig begynne og skrive til meg på tidslinjen. ER JEG SOM skal overbevises for at han mener det han sier IKKE hele facebook omkretsen! blir irritert jeg av at han poster ting ut på face om at han elsker meg, vi hygger oss og sånn når jeg sitter EN MET FRA HAN! jeg har også en følele å det er at forhold som går på facebook er ingen bra forhold, det var han enig I for en stund siden, men etter det har han bare postet mer og mer.

Anonymous poster hash: 8c64a...44b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han la være da, og heller overbevise deg IRL

Anonymous poster hash: 30102...933
Skrevet

Be han la være da, og heller overbevise deg IRL

Anonymous poster hash: 30102...933

jeg har gjort det. Så skriver han en ny og spør etterpå om det er greit.. ja det må vel være det nå da siden du alt har gjort det. Så går jeg irritert og han smiler!!!

Skrevet

Svar han på fb da. "Jeg sitter en meter fra deg. Om du vil si meg noe, er det bare å åpne munnen"

Skrevet

Svar han på fb da. "Jeg sitter en meter fra deg. Om du vil si meg noe, er det bare å åpne munnen"

vil ikke folk mene jeg er frekk da? Utakknemmelig osv. Gidder ikk oppføre meg som en tufs heller. Bare her å nå på forumet.

Skrevet

vil ikke folk mene jeg er frekk da? Utakknemmelig osv. Gidder ikk oppføre meg som en tufs heller. Bare her å nå på forumet. Anonymous poster hash: 8c64a...44b

Tror heller de vil gi deg en High Five.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...