Gå til innhold

Moro med morsdag :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsdagen blir feira med syke barn og fyllesyk mann som kom dritafull hjem i 3 tiden inatt!

Enda han hadde lovet meg at jeg for en gangs skyld skulle få være den som slappa av en morgen.

Så nå har jeg laget min egen kake, elsker å bake så det er ikke problemet. Men syns det er litt sårt at han gir så faen.

Bra morsdag ikke er så kjempeviktig, men dette skjer hver gang det er min tur å bli feira :(

Anonymous poster hash: ced39...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor dro han ut? Min mann fikk spørsmål om bytur mem sa at det ikke var aktuelt i helga da det er morsdag. Fikk ikke sove lengere men da har jeg rn mann som ikke bare ligger på sofaen og er slapp

Anonymous poster hash: 65cb8...b29

Skrevet

Ta igjen med samme mynt. Her ble forrige farsdag forbigått i stillhet, jeg ga klar beskjed om at jeg hadde fått inntrykk av at vi ikke feiret de dagene her i huset, siden det ikke skjedde noe på morsdagen.

Så i går stresset mannen rundt for å finne gave til meg, og i dag stod han opp med barna. Kake har han også kjøpt. ;)

Anonymous poster hash: e8c24...501
Skrevet

Her er eneste som har hjelpt å inndra farsdagsprivelegiene ;) så blir iallefall ingen skuffet.

Nå ordner jeg morsdagsgaven selv (får akkurat det jeg ønsker meg ;)

Vil jeg ha kake så fikser jeg det.

Feirer vi farsdag et år så er det fordi JEG vil, og har tid! :)

Har innsett at mannen min er ubrukelig på gaver og merkedager, har etter 13år lært han opp til å huske bursdager og julegave ;)

Legg lista damer, bli enig med mannen om hvordan dere skal ha det i forholdet. Er man ikke på samme linje ender man opp med skuffelser, krangling og dårlig stemning!

Anonymous poster hash: ef08d...2ae

Skrevet

Hvorfor feirer alle morsdag...jeg synes det er nok styr å holde orden på bursdager. Jeg feirer ingenting sånn tull.

Anonymous poster hash: 20116...4eb
Skrevet

Ser den skuffelsen der, men karen er ikke voksen nok ennå dessverre. Håper han er god ellers i hverdagen med deg da :)

Skrevet

Bursdag og jul er i en særstilling, de BØR man huske!

Om man må tvinge fram både gaver, blomster og kake ved å "straffe" hverandre med å blåse i neste farsdag kan jeg ikke begripe at det er særlig morsomt uansett...... For noen barnslige greier!

Uansett er det nødvendig i et forhold å ta hensyn til hverandre og gjerne gjøre hyggelige ting innimellom. Stå opp med barna om den andre er syk/sliten eller gi frokost på senga en vanlig lørdag - fordi man har LYST til å glede hverandre! Om det er morsdag eller ikke har null betydning!

Anonymous poster hash: 1b8b7...67e
Skrevet

Bursdag og jul er i en særstilling, de BØR man huske!

Om man må tvinge fram både gaver, blomster og kake ved å "straffe" hverandre med å blåse i neste farsdag kan jeg ikke begripe at det er særlig morsomt uansett...... For noen barnslige greier!

Uansett er det nødvendig i et forhold å ta hensyn til hverandre og gjerne gjøre hyggelige ting innimellom. Stå opp med barna om den andre er syk/sliten eller gi frokost på senga en vanlig lørdag - fordi man har LYST til å glede hverandre! Om det er morsdag eller ikke har null betydning!

Anonymous poster hash: 1b8b7...67e

Det handler ikke om straff, det handler om at noen rett og slett må læres til å kunne sette seg i andres situasjon ved å BLI satt i den.

Mannen min synes det er hyggelig å bli feiret på farsdagen, men han tenkte ikke noe særlig på at jeg kunne synes det samme på morsdagen. Selv om jeg prøvde å si det til han. Så da måtte jeg rett og slett vise han det.

Empati må læres, og ikke alle er i mål der selv om de er voksne dessverre.

Anonymous poster hash: e8c24...501

Skrevet

Om det er noe trøst så har jeg og laget min egen kake og kaffe i dag, mannen min må jobbe så dagen sniker seg forbi som en helt vanlig søndag.

Men han burde ikke forvente noe på farsdagen :)

Vi lager den lykken vi føler vi fortjener, så lag en skikkelig kosedag med barna la mannen syns synd i seg selv og kos deg med kake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...