Gjest Fru Banderas Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg ble vekket av seksåringen som hadde dekket bordet med juleglass, hvetetortillas og sjokoladepålegg :-D
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Fantastisk! Gratulerer! One small step for humanity, one BIG step for a human.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 P.S. Jeg ligger og later som jeg fortsatt sover.
seigdamererbest Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Siden jeg er norsk og har konkrete planer for å retunere til Norge, kan jeg også få feire morsdag i dag da?? Her er ikke det morsdag för i mai.
frk Nilsen Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Her var det: Mamma, kan du lage havregrøt med rosiner og acaciehonning til meg?? Far sover og ungene prioriterer svampebob.... Fikk en stor og nydelig orkide med rååååsa blomster i går, så det er ikke synd på meg
frk Nilsen Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Siden jeg er norsk og har konkrete planer for å retunere til Norge, kan jeg også få feire morsdag i dag da?? Her er ikke det morsdag för i mai. Klart du skal feire morsdag i dag!
Gjest Fru Banderas Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Siden jeg er norsk og har konkrete planer for å retunere til Norge, kan jeg også få feire morsdag i dag da?? Her er ikke det morsdag för i mai. Ehh..JA!?!! Hilsen hun som hver år markerer: Norsk morsdag Norsk farsdag (jeg innehar jo farsrollen også, all den tid det kun er meg) Spansk morsdag Spansk farsdag Jeg kjøper gave til meg selv de tre siste dagene. Den første står dattern min for. Ps: til sistnevnte, som var i november i fjor, fikk jeg fiolin av meg selv. Andre ganger har jeg fått reiser, feriepenger osv. Mao. slår jeg skikkelig på stortromma de tre datoene hvert år. Og det er ikke tull engang.
seigdamererbest Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Siden jeg er norsk og har konkrete planer for å retunere til Norge, kan jeg også få feire morsdag i dag da?? Her er ikke det morsdag för i mai. Ehh..JA!?!! Hilsen hun som hver år markerer: Norsk morsdag Norsk farsdag (jeg innehar jo farsrollen også, all den tid det kun er meg) Spansk morsdag Spansk farsdag Jeg kjøper gave til meg selv de tre siste dagene. Den første står dattern min for. Ps: til sistnevnte, som var i november i fjor, fikk jeg fiolin av meg selv. Andre ganger har jeg fått reiser, feriepenger osv. Mao. slår jeg skikkelig på stortromma de tre datoene hvert år. Og det er ikke tull engang. Uten å spör om det er greit for deg.....Jeg skal kopiere deg ang feiringer fra dette öyeblikk!!! *blaikatalogerforåfinnetingjegkanönske,ellerkjöpe,tilmegselv*
Gjest Fru Banderas Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Og jeg syns du skal ta med deg den finske tilbake til Norge. Jeg mener, noen ekstra goder må vi internasjonale ha. Feirer for øvrig to "julaftner" også, den ene 24. desember - naturlig nok - men det regner også gaver 6. januar. Alt man kan ta med seg av doble bonusdager SKAL taes med.
sug lut Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer med dagen, alle fine damene! Jeg kom inn fra slapset og tåka (og faktisk også fuglesang) til kaffe, kort og sjokolade, koooooooooos! Patetica, du har skjønt det.
Ugl@ ruger... Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Jeg sto opp til dekket frokostbord, nystekte rundstykker, egg, ynglings teen min sto klar og nytrekt, tente lys på bordet. I tillegg har mann og barn bakt sjokoladekake! Fine familien min :-) Nå har jeg rigga meg til for litt OL sending.... Solo og sjokoladekake!!!!! Lykke!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har bakt kake med frøken fryd, og fått kort laget med stor kommers i går.
Ziva Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Jeg fikk servert to gaver med følgende replikk fra jentungen. Jeg fikk penger av pappa og betalte selv og mamma så puttet jeg pengene jeg fikk igjen i lomma. For di skal jeg putte på sparebøssa! Hun sparer lommepenger til jentetur med mamma. Hun vil til London på shopping for der har pappa og jeg vært alene og nå er det hennes tur.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer, mammaer! Jeg fikk vafler med hjemmelaget syltetøy til frokost, etter å ha fått sovet lenge for andre dagen på rad. Kort glemte de, men frøken dings tegner noe til meg i barnehagen hver eneste dag, så det får gå. Med på kjøpet har jeg fått to febersyke unger, men pytt, de er jo så søte når de ligger der i svima på sofaen.
Light of my life Skrevet 9. februar 2014 #15 Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer damer Min mann har selvfølgelig glemt hele greia som jeg mistenkte. Litt rart egentlig for han pleier å være påpasselig med slikt... Anyways, jeg fikk ihvertfall sove lenge da! Nå er mannen på trening, jeg og lille har bolledeig til heving, og nå koser vi oss på sofaen og ser på Gruffaloen. Ikke så verst morsdag allikevel Ellers tror jeg at jeg skal låne Patetica's idé og kjøpe gave til meg selv!
☆☆☆ Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Fekk gjennomslag for at bæsjebleier er fars jobb på morsdagen
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 Grattis til oss alle. Jeg har bakt kake sammen med frk fryd som ble så innmari deilig, og laget vellykket biff til middag. Det er nemlig ikke alltid like lett. Nå mett og glad.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. februar 2014 #18 Skrevet 9. februar 2014 Whoop whoop og gratulerer til fineste krangledamene! Patetica - you made my day - nå skal slektstreet saumfares for slektninger og innføre internasjonale morsdager! Mannen har amerikansk slekt og siden jeg har barn med han, så teller vel det som at det blir Amerika morsdag på meg?? Her var det sovings, frokost , tegninger og roser og til kvelds blir det sjokoladetrukne jordbær
Gjest Fru Banderas Skrevet 9. februar 2014 #19 Skrevet 9. februar 2014 (Jeg mente selvsagt at fiolinen kom til den norske farsdagen i november, da spansk farsdag alltid er 19. mars) Med det sagt; her er det jo feiring igjen om bare litt over en måned!!
Iiiiik Skrevet 9. februar 2014 #20 Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer med dagen, fine mammaer! Jeg har fått tegninger av mine unger, men ellers er det ingen markering her i huset. Mannen er på guttetur, men jeg fikk blomster før han dro i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå