Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig, helt standard.

Anonymous poster hash: 8f276...910

Skrevet

Kjedelig er jo en ting da!!:) man kan jo male, møblere, tapetsere osv som man vil:)

Mener selve huset osv:)

Anonymous poster hash: a1bb3...58d

Skrevet

Og det er selve huset jeg synes er kjedelig.

Anonymous poster hash: 8f276...910

Skrevet

Helt ok, måtte nok ha byttet kjøkkenet og muligens gulvet for å bli fornøyd. Malt noen vegger og satt inn badekar på ett av badene.. men ellers fint, ok str. på det også.

Anonymous poster hash: 75f61...01e
Skrevet

Regner med at det er ditt og skal jo selge det så.. Det er + at det en nyere peis, lyse farger og åpene løsninger. Stort minus at det bare er to soverom i 2 etg men man kan kanskje gjøre om garderoben til soverom. Selve salgsoppgaven viser ikke noe til tomt som er rundt huset, det er negativt.

Anonymous poster hash: 75f61...01e
Skrevet

Nei det er ikke mitt:) men vi er på husjakt og har sett på dette. Huset er fra 2009 så alt er ganske nytt.. :)

Anonymous poster hash: a1bb3...58d

Skrevet

Jeg likte det. Ville hatt badekar, men ellers var størrelsen på huset perfekt etter mine ønsker. :-)

Litt liten tomt, men det er vel nok av friområder der?

Anonymous poster hash: be4df...abb

Skrevet

Kjempefint :)

Anonymous poster hash: 5ec67...27d

Skrevet

For liten tomt, fæl farge på stueveggene (men det kan jo males), liker ikke åpen løsning mellom kjøkken og stue. Liker at alt er lyst.

Anonymous poster hash: 700ad...d2a

Anonymous poster hash: 700ad...d2a

Skrevet

Kunne flyttet rett inn der, og jeg er kresen ;)

Eneste forandringen måtte være å flytte ene soveromsdøra i 1. etasje mot trappa, og laget større yttergang. Ville revet veggen mellom vf og bod, og satt skyvedører der, med stort klesrom bak. Tror fargen i stua blir fin med beige/brune gardiner.

Oppe i tv-stua ville jeg hatt hyller/skap langs hele veggen, og tv på.

Hmm, har nesten flyttet inn der allerede :) Virker som et hus det er godt å bo i.

Anonymous poster hash: 89512...83f
Skrevet

Kunne lett kjøpt det huset! "drømme"
Og ikke minst billig i forhold til her vi bor!! 

Anonymous poster hash: add0a...934
Skrevet

Synes det var veldig fint jeg.

Anonymous poster hash: a5fe8...df9

Skrevet

Fint og nøytralt. Kan flytte rett inn og sette ditt eget preg på det. Ekstremt billig i forhold til der jeg bor.

Anonymous poster hash: 3eea3...bc3

Skrevet

Jeg ville gjerne hatt det😊

Anonymous poster hash: ba871...179

Skrevet

Velholdt, pent og nøytralt.

Det er jo et enkelt hus å flytte inn i, og relativt lett å sette eget preg på det vil jeg tro.

Stilen er jo en smakssak, men jeg hadde gått for noe FARGER :-)

Skrevet

Det var superfint! Nydelig farge på stueveggene og lekkert m innebygd peis. Jeg hadde flyttet rett inn!

Anonymous poster hash: 99b4d...1cb

Skrevet

Syns det var kjempe fint jeg. Liker fargene er fine. Kunne jeg flytte huset hit til Stockholm, så kunne jeg flyttet rett inn!

Skrevet

Hadde lett flyttet inn der :)

Ser ut som det er en del penger blant endel her inne, når det kommer kommentarer som stygt, kjedelig, måtte byttet ut kjøkken, gulv etc. Blir litt overrasket og egentlig trist over hvor høye krav endel har. Vårt hus er vel samme størrelse, vi har gulvbelegg på gulvene og ikke flislagt bad. Tror enkelte knapt hadde satt sin fot her inne. Ikke har vi sofa som er ny og flott heller. Møblene er nå litt fra histen og pisten. Det går vist ikke an, alt skal se ut som en møbelkatalog. Jeg synes det er trist!

Lykke til i huskjøpingen HI, det er nå uansett dere som skal like det :)

Anonymous poster hash: db25a...e68
Skrevet

Kjempefint! Her hvor jeg bor hadde det kostet 8 mill. Slå til!

Skrevet

Synes det var fint innvendig, men ikke så spennende utvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...