Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Når er det mennene skal gå? Anonymous poster hash: b1dae...127
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Finn deg et tv-program?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Kl 1100 Anonymous poster hash: 875fd...b8d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Finn deg et tv-program? 🙊🙊 knis... Anonymous poster hash: 7dea9...bb9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Finn deg et tv-program? Fant det ikke inne på appen så derfor jeg spurte skjønner du! Og nå ser jeg hvorfor- var hoppet frem til en annen dag. Du får virkelig beklage deres dib- høyhet.Viste ikke at forumet bare kunne brukes for å spå om menn er utro, eller spå om kjæresten tar med en flaks hvitvin når han kommer på besøk. Takk til deg som svarte på spørsmålet:-) Anonymous poster hash: b1dae...127
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Finn deg et tv-program? Fant det ikke inne på appen så derfor jeg spurte skjønner du! Og nå ser jeg hvorfor- var hoppet frem til en annen dag. Du får virkelig beklage deres dib- høyhet.Viste ikke at forumet bare kunne brukes for å spå om menn er utro, eller spå om kjæresten tar med en flaks hvitvin når han kommer på besøk. Takk til deg som svarte på spørsmålet:-) Anonymous poster hash: b1dae...127 Men ettersom dib ikke finnes som app, så er du på internet, og om du hadde skrevet tv ol sochi ville du fått svaret kjappere og med langt mindre skriving.. Hjelp til selvhjelp
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Finn deg et tv-program?Fant det ikke inne på appen så derfor jeg spurte skjønner du! Og nå ser jeg hvorfor- var hoppet frem til en annen dag. Du får virkelig beklage deres dib- høyhet.Viste ikke at forumet bare kunne brukes for å spå om menn er utro, eller spå om kjæresten tar med en flaks hvitvin når han kommer på besøk. Takk til deg som svarte på spørsmålet:-) Anonymous poster hash: b1dae...127 Men ettersom dib ikke finnes som app, så er du på internet, og om du hadde skrevet tv ol sochi ville du fått svaret kjappere og med langt mindre skriving.. Hjelp til selvhjelp Hvis du må vite det så brukte jeg altså appen til altibox men hade klart gå på tirsdag isteden for lørdag. Om du skal svare slik til alle som spør etter ting som strengt tatt kan googles vil jeg ønske deg lykke til. Du har en stor jobb foran deg:-) Anonymous poster hash: b1dae...127
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Finn deg et tv-program?Fant det ikke inne på appen så derfor jeg spurte skjønner du! Og nå ser jeg hvorfor- var hoppet frem til en annen dag. Du får virkelig beklage deres dib- høyhet.Viste ikke at forumet bare kunne brukes for å spå om menn er utro, eller spå om kjæresten tar med en flaks hvitvin når han kommer på besøk. Takk til deg som svarte på spørsmålet:-) Anonymous poster hash: b1dae...127 Men ettersom dib ikke finnes som app, så er du på internet, og om du hadde skrevet tv ol sochi ville du fått svaret kjappere og med langt mindre skriving.. Hjelp til selvhjelp Hvis du må vite det så brukte jeg altså appen til altibox men hade klart gå på tirsdag isteden for lørdag. Om du skal svare slik til alle som spør etter ting som strengt tatt kan googles vil jeg ønske deg lykke til. Du har en stor jobb foran deg:-) Anonymous poster hash: b1dae...127 jeg veit, men jeg gjør mitt beste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå