Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Uff. Jeg shoppet på nettet til datteren mon og har nå bare 250 kr igjen på konto. Får penger den 20 + skal til tannlege på tirsdag. Uff. Har noen penger på regningskonto, men var dumt av meg. 😞 Anonymous poster hash: 3d8e1...f9d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Hmm ikke bra Anonymous poster hash: e0b23...f6f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Du får prøve å avbestille noe av det du har bestilt da... Anonymous poster hash: 71af2...cfc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Avbestill det du har kjøpt, og be tannlegen sende faktura i posten. Anonymous poster hash: 19abc...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå