Gå til innhold

Er dette "ekte" brudekjoler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Det er selvfølgelig kopier, kvaliteten er nok som oftest deretter.

Skrevet

Mange som var fine:-)

Anonymous poster hash: 26c43...16f

Skrevet

Mange like på lightinthebox.com. Like billig og. Mange som har skrevet kommentarer om hvor fornøyde de er med stoff og kvalitet! :)

Har faktisk tenkt å bestille derfra selv..

Skrevet

Her bestilt en kjole (brudekjole) der ifra og ble kjempeskuffet!!!! Den ligger i skapet og kommer aldri til å bruke den! Det så ut som drømmekjolen og kostet litt over 900kr, så tok sjansen ;) godt den ikke kostet mer ;)

Skrevet

Mange like på lightinthebox.com. Like billig og. Mange som har skrevet kommentarer om hvor fornøyde de er med stoff og kvalitet! :)

Har faktisk tenkt å bestille derfra selv..

Men også svært mange som advarer mot siden!

Det er ikke store summen man taper, men likevel.

Anonymous poster hash: f2f32...9c3

Skrevet

Jeg hadde to kjoler, en orginal mangetusenkronerskjole (kjøpt brukt vel å merke) til vielsen og middag, og en partykjole kjøpt på en lignende side (artwedding) til ca 1000 kr. Helt ærlig så er det ingenting som skiller de to kjolene når det gjelder sømarbeid, detaljer, kvalitet eller stofftyper. Det sagt, så er det ikke alle som er like heldige, så bestill i god tid og ha en backupplan. 

Skrevet

Har ikke satt meg veldig inn i det.. Men ser jo mange som legger ut bilder av seg selv med kjolen på og masse skryt.. Og tenker at det ikke er fake.. Men er vel sånn som med alt annet, noen blir fornøyde og noen ikke..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjøpte min på jkdress.com og var veldig fornøyd! kosta 900 kr, satt som et skudd. Er mye samme kjolene :-)

Skrevet

hadde heller kjøpt fra etsy.com. de fleste der er egen designet av de som selger dem & de har alt fra 600 til 100 000 i priser. 

Anonymous poster hash: 86d51...fd2
Skrevet

Venter på min fra ebay. Gleder meg til å se om den er fin.

Anonymous poster hash: e4729...18f

Skrevet

Min kusine giftet seg i billigkjole. Så fin ut på avstand og på bildene men når man kom litt nærmere så man den dårlige stoffkvaliteten og den dårlige sømkvaliteten. Den var heller ikke særlig godt tilpasset henne selv om den var sydd etter mål. Den var ikke spesielt fin og det så ikke ut som om bruden følte seg veldig fin. Jeg ville styrt unna eller i hvertfall hatt en backup plan.

• 2 uker senere...
Skrevet

For meg hadde det ikke gjort noe om jeg gikk med en billig kopi visst jeg liker kjolen!

Er ikke alle som har lyst å betale utallig mange tusen kroner for en kjole som skal kun brukes en gang.

Å blir brudesalongene nedlagt så kan de takke seg selv med de stive prisene.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke brydd om meg den ikke ser dyr ut,er jo ikke det som er poenget med en brudekjole!

Anonymous poster hash: e3730...9a1
Skrevet

Det skulle stått rimelig dårlig til økonomisk om jeg hadde klikket hjem en sånn kjole. Og jeg er ingen snobb, min egen kostet langt under 20'

Skrevet

Jeg kjøpte en nydelig selskapskjole derfra, til ca 900 kr, og jeg ble KJEMPEFORNØYD! flott stoff, fine sømmer, ser dyr ut, raskt levert og nøyaktig slik omtalen hadde lovet. Gleder meg til å bruke den 😄

Skrevet

Hvordan får man bort reklamen som har poppet opp på startsiden?

Anonymous poster hash: 6bb79...e4a
Skrevet

Jeg giftet meg i en kjole fra hm som kostet 99,- og jeg følte meg smashing (selv om jeg allerede hadde gått opp ti kilo 4 mnd på vei). Det viktigste er at det føles riktig for deg, så om kjolen koster 900 eller 90 000 har ikke det så mye å si. Når det er sagt ville jeg nok ikke kjøpt en kjole det et vanskelig å få byttet, og særlig hvis man må betale toll osv i tillegg. Kjøp i såfall fra en norsk side, i en litt for stor størrelse og ta med kjolen til skredder. Ofte billig å få tilpasset klær hos skredder. Mannen her sliter virkelig med å finne seg dress o.l. (lang og slank) og har vel betalt rundt 400 for å få sydd inn dress han kjøpte på toilldag :-)

Anonymous poster hash: 97c18...87c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...