Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er så kjempeglad fordi at jeg får en datter i livet mitt! Visste ikke at det gikk an å bli så glad som jeg er nå. Prinsene mine skal få en søster. Hun skal hete Hermine, Martine eller Kornelia tror jeg. Skal få en ny hvit Emmaljunga og rosa tapet. Ønsket meg dette så inderlig, men ville selvfølgelig blitt like glad i en gutt til. Dette er bare litt annerledes. Svever på en rosa sky. Anonymous poster hash: 12aee...446
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Gratulerer Anonymous poster hash: d2e07...598
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Så koselig gratulerer Anonymous poster hash: 31718...2f7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 At du tørr å si det her inne, her er det nemlig bare gutter det er lov til å bli glad for å få. Men jeg forstår deg så godt. Kos deg med jenten din Anonymous poster hash: fb8a6...191
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Så koselig Anonymous poster hash: 016cb...292
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Hehe, hos meg var reaksjonen helt annerledes da jeg fikk vite at tredje barnet var jente (etter to gutter). Jeg var såre fornøyd med å være guttemamma, så jo hvor stor glede guttene hadde av hverandre, like de samme tingene osv. Er veldig ujålete selv og trives definitivt bedre med sabeltannsverd og fotball enn med tyllskjørt og tiara... Da vi bestemte oss for å få tredje barnet var jeg 100% sikker på at det skulle komme en gutt til, det var bare sånn det var. Trodde ikke på gynekologen da han sa det var en jente.. Da neste ul også viste jente måtte jeg virkelig gå noen runder med meg selv, hvordan i alle dager skulle dette bli, fikk nesten litt panikk. Skulle jeg oppdra en jente, herregud, tenk når hun skal begynne med sminke, fikse håret osv, jeg som overhodet ikke bruker sminke selv og aldri setter opp håret, hvordan skulle jeg klare dette? Da ungen kom viste det seg at det overhodet ikke spilte noen rolle, et barn er et barn, man elsker det uansett. At det var en innovertiss istedenfor utovertiss inni bleia hadde overhodet ingen betydning, følelsene var helt like og sånn har det fortsatt.. Joda, det blir litt fletting av hår og prinsessedill, men det er ikke veldig forskjellig å ha en datter enn å ha en sønn Anonymous poster hash: 882ed...fce
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Kjempestas det!! :-) gratulerer :-) Anonymous poster hash: 87966...cd9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Helt normal reaksjon - det må da være kurant å kunne si at en ønsker seg et annet kjønn om en har to av samme fra før? Jeg er i samme situasjon - har to gutter, og i juni kommer jenta :-) Trodde virkelig aldri jeg skulle oppleve å få datter, og tør fortsatt ikke stole helt på ul. Men gyn sa han var 100% sikker, så må nesten bare tørre å tro på ham ;-) Har hvertfall handlet noen pene jenteklær for å få det til å bli litt mer reelt. Og ja, hadde selvsagt blitt glad for en gutt også, det var tre barn vi ville ha, ikke plent en jente. Men er veldig stas likevel :-) Gratulerer :-) Anonymous poster hash: e4b8f...b0c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Hvit Emmmaljunga. Hun skal ikke hete Nelia også vel? Anonymous poster hash: 12aee...446
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Jeg å fikk høre at jeg skulle få en jente. Flere UL tidlig/vanlig og sen UL. Men ut kom gutten etter 2 jenter Anonymous poster hash: b0121...6a8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Har også to gutter, og i fjor kom jenta, herlig! Har vært kjempe fornøyd som guttemamma, og hadde helt garantert blitt like glad om det kom en gutt til. Men, er jo herlig med ei jente ; ) Anonymous poster hash: 1efef...331
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Hvit Emmmaljunga. Hun skal ikke hete Nelia også vel? Anonymous poster hash: 12aee...446 Haha! Har frua det? Er ikke det litt gammeldags? Det hadde jo jentemammaene for 3-4 år siden Anonymous poster hash: e66f6...dd1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er så kjempeglad fordi at jeg får en datter i livet mitt! Visste ikke at det gikk an å bli så glad som jeg er nå. Prinsene mine skal få en søster. Hun skal hete Hermine, Martine eller Kornelia tror jeg. Skal få en ny hvit Emmaljunga og rosa tapet. Ønsket meg dette så inderlig, men ville selvfølgelig blitt like glad i en gutt til. Dette er bare litt annerledes. Svever på en rosa sky. Anonymous poster hash: 12aee...446 Får håpe de ikke så feil på UL da. ;-) Anonymous poster hash: 6aa3a...54e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Gratulerer Jeg har både jente og gutt - fantastisk begge deler <3 Anonymous poster hash: 2fd85...dad
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 grattis moren min hadde det på akkuratt samme måte når jeg kom de hadde 6 gutter & så kom jeg som hater rosa (men likevell) & da ble det liksom riktig Anonymous poster hash: db1f0...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå