Gå til innhold

Inspirert: Hvordan type menn liker du? Utseende, altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ganske tydelig at vi damer har vidt forskjellig smak når det kommer til gutta. Hvilken type foretrekker du?

Den typiske "kjekkasen" ?

David Beckham
Johnny Depp
Torstein Helstad
Robert Pattinson
Brad Pitt
Colin Farell

Den pene:

Leonardo Di¨Caprio 
Paul Walker
Zac Efron
Enrique Iglesias

Den søte: 

Orlando Bloom
Elijah wood
Adrian Grenier

Den spesielle: (Karakteristisk utseende)

Adam Sandler
Nicolas Cage
David Schwimmer
Ed Westwick
Michael Cera
Jake Gyllenhal

Den "Voksne":

George Cloony
Richard Gere
Tom Cruise
Pierce Brosnan
Tom Hanks

Noen eksempler i alle fall.
Nå vet jeg jo at mange har forskjellig mening om hva som kalles hva.. Som f.eks, de jeg kaller søte, har jeg en venninne som ville kalt "Fin." (Han var dritfin!).
Så kategoriene er bare hvor jeg personlig mener de passer inn.

Jeg liker ikke kjekke/pene menn. Altså, de er pene å se på, men jeg syntes det blir alt for pent, og "perfekt". De jeg har satt under søte her, syntes jeg også er alt for pene.. 

Personlig faller jeg ikke for noen av de nevnt over. Jeg faller for lave gutter , helst ikke mer enn 175. Marek Sappara har jeg vært forelsket i i evigheter 
Også syntes jeg han som spiller "Ezra" i Pretty little liars er kjempesøt.. Også har jeg alltid hatt en liten forelskelse i Daniel Fredheim Holm.
Troy Perkins og Lars Hirchfeld er også mine typer.. (ja , jeg er fotballinteressert :P )
lars_hirschfeld_medium.jpg Hirchfeld går vel egentlig under min kategori "Pen". Men han er unntak. 
rbkfortvilelse_1218055039.jpg

Sapara.. <3

Hvilken type liker du?

Anonymous poster hash: ab4e8...b02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spesielle, liker Jake gyllenhal og damon i vampires dairies. Elsker menn med mørkt hår og blå øyne :)

Anonymous poster hash: 51c90...7f7

Skrevet

Min kjære er akkurat min type heldig jeg ;)

Anonymous poster hash: 618d6...60c

Skrevet

De spesielle, liker Jake gyllenhal og damon i vampires dairies. Elsker menn med mørkt hår og blå øyne :)

Anonymous poster hash: 51c90...7f7

Åh måtte google Damon. Jeg får helt Noia av den type utseende jeg.  De er så pene at det er skummelt. Perfekte øyenbryn, plettfri hud og glinsende øyer. Hehe.

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt nei til David Backham

Anonymous poster hash: 902b0...44a

Skrevet

Min forlovede;)

Han er sånn type min bestevenninne ville sagt "Damn, han var HOT" til, hehe. 

Jeg liker ikke typen. Liker faktisk ikke gutter med muskler i det hele tatt. Blir feil å si at jeg ikke liker dem da. Men jeg tiltrekkes ikke av det. De kan godt ha muskler, men da skal det være et lite lag med fett utenpå (ikke tjukk). 

Skrevet

Nei.. Det sies jo at han ikke akkurat er den trofaste typen, så hvorfor ikke prøve :) 

Skrevet

Patrick Dempsey (Grey's anatomy)

Andrew Lincoln (Love actually)

Robson Green - for noen knallblå øyne. Spilt i flere britiske krimserier.

Hugh Grant

Hugh Laurie (House MD)

Skrevet

Nei.. Det sies jo at han ikke akkurat er den trofaste typen, så hvorfor ikke prøve :)

Maybe i will 😘

Skrevet

Min forlovede;)

Han er sånn type min bestevenninne ville sagt "Damn, han var HOT" til, hehe. Jeg liker ikke typen. Liker faktisk ikke gutter med muskler i det hele tatt. Blir feil å si at jeg ikke liker dem da. Men jeg tiltrekkes ikke av det. De kan godt ha muskler, men da skal det være et lite lag med fett utenpå (ikke tjukk).  Anonymous poster hash: ab4e8...b02

Han er finnes instruktør og deltar i fitness konkurranser. Han ser ikke ut som på bilde hele året. De trener jo ekstra til konkurranser. Var ikke derfor jeg falt for han , han er en helt fantastisk mann både innvendig og i det ytre. Etter min smak da. Skal sies at jeg først trodde han var overfladisk og selv opptatt

Skrevet

Jeg liker både voksne, og de med et spesielt utseende. Jeg liker små "feil", ser en person for perfekt ut mister jeg litt interessen. 

Rent generelt liker jeg høye, blonde menn med blå øyne, men må innrømme jeg blir litt betatt av Ed Westwick og Nicholas Cage (I sine yngre dager)

Anonymous poster hash: 1983f...469
Skrevet

Det varierer jo selvsagt litt, men jeg synes de med karakteristisk utseende er finest. F.eks. Michael Madsen (ikke den veldig gamle utgaven, da;)), Robert deNiro... Hm, jeg kom ikke på flere i farten, men dere skjønner vel hva jeg mener. :) Jeg hadde dog ikke sagt nei til f.eks. Johnny Depp hvis jeg var singel, da... ;)

Skrevet

Hans Matheson er både pen, kjekk og spesiell!;)

Anonymous poster hash: 48689...8e2

Skrevet

Hans Matheson er både pen, kjekk og spesiell! ;)

Han ligner på Jarle. Æsj

Anonymous poster hash: cdfdc...fe3

Skrevet

Hans Matheson er både pen, kjekk og spesiell! ;)

Han ligner på Jarle. Æsj

Anonymous poster hash: cdfdc...fe3

De har mørkt hår og blå øyne begge to, men ligner ikke ellers synes jeg!:P

Skrevet

Kjekk: Sean bean

Pen: Leonardo dicarpio (er ikke spesielt gla i pene menn)

Søt: veldig mange men får si james nesbitt denne gangen (som bofur)

Spesiell: Det blir selvsagt drømme dragen min Benedict cumberbatch

Voksen: alle ts nevnte + Hugh Laurie

Skrevet

Kjekk: Sean bean

Pen: Leonardo dicarpio (er ikke spesielt gla i pene menn)

Søt: veldig mange men får si james nesbitt denne gangen (som bofur)

Spesiell: Det blir selvsagt drømme dragen min Benedict cumberbatch

Voksen: alle ts nevnte + Hugh Laurie

Klarer ikke Benedict Cumberbatch pga rollen i Atonement.. Hehe..

Skrevet

Men han gjør jo så mange gode gjerninger som sherlock :-P

Skrevet

Og det minner meg på at James McAvoy er veldig likandes.. Jeg liker visst skotske menn!;)

Skrevet

Men han gjør jo så mange gode gjerninger som sherlock :-P

Hehe, hjelper ikke!;)

Gjest meg&mini
Skrevet

Av de du nevnte, så synes jeg Ed Westwick og Zac Efron er dødsfine.

Synes også at Jesse Williams og Channing Tatum er noen av de vakreste i verden, hehe:)

I den vanlige verden foretrekker jeg menn med mørkt hår med blå eller grønne øyne.

Har aldri blitt betatt av, likt eller blitt forelska i en med rødt eller blondt hår.. Vet ikke hvorfor...

Uansett, det er sjarmen, humoren og personligheten jeg tiltrekkes mest av:)

Gjest 5 andre
Skrevet

Det varierer jo selvsagt litt, men jeg synes de med karakteristisk utseende er finest. F.eks. Michael Madsen (ikke den veldig gamle utgaven, da;)), Robert deNiro... Hm, jeg kom ikke på flere i farten, men dere skjønner vel hva jeg mener. :) Jeg hadde dog ikke sagt nei til f.eks. Johnny Depp hvis jeg var singel, da... ;)

Jhonny depp er en av de jeg syntes er fine selv om han er en perfekt blanding av pen og kjekk. Men det tror jeg er fordi han er så... hmm... Altmulig? Han spiller jo så vanvittig mye forskjellig, så han har jo forskjellige utseender i hver film. Jeg ble mest betatt da han spilte Edward saksehånd jeg, haha. Og i Pirates.  

Skrevet

Av de du nevnte, så synes jeg Ed Westwick og Zac Efron er dødsfine.

Synes også at Jesse Williams og Channing Tatum er noen av de vakreste i verden, hehe:)

I den vanlige verden foretrekker jeg menn med mørkt hår med blå eller grønne øyne.

Har aldri blitt betatt av, likt eller blitt forelska i en med rødt eller blondt hår.. Vet ikke hvorfor...

Uansett, det er sjarmen, humoren og personligheten jeg tiltrekkes mest av:)

Ikkesant. 

Jeg var sammen med en som ligner på sapara faktisk, hehe. 

Men en gang var jeg faktisk forelska i en høy tynn kar på 2 meter.. Så de varierer jo.. 

Men det man "ser" først har jo mye å si. Man gidder jo ikke gå bort å flørte med noen man ikke finner tiltrekkende, selv om den personen kanskje kunne vært fremtidig drømmemann, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...