Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg kjøpte en slik i høst, for disse skulle være så bra, men den er full av kondens når jeg tar den ut av kjøleskapet.... Skal den være slik? Anonymous poster hash: a4a79...6b4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Min er ikke det. Syns disse er helt fantastiske! Du har ikke vasket ikke oppvaskmaskin vel? Anonymous poster hash: 62bb0...df4
☆☆☆ Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Mi også blir full av kondens, men utforminga gjer at det i alle fall ikkje drypper ned på osten. Brukar den ikkje, då eg synes den tek urimelig stor plass.
Gjest mphs Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Får ikke kondens i min. Syns den er veldig kjekk.
sologsommer Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Min er ikke det. Syns disse er helt fantastiske! Du har ikke vasket ikke oppvaskmaskin vel?Anonymous poster hash: 62bb0...df4 Tåler de ikke det?
TanteTroll Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Jo de tåler oppvaskmaskin, men ikke det "hullete" lokket. Det ble kondens i min også. Den minste synes jeg var fin til brie og lignende oster, men ellers var jeg ikke spesielt fornøyd med dem. Har gitt dem bort.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Den lille runningen på toppen på lokket med små hull i, tåler ikke oppvaskmaskin! Legg igjen lokket i kjøleskapet når du tar ut osten. Da vil jeg tro problemet er borte Anonymous poster hash: b8cd3...420
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Kondensen kommer av temperaturforskjell i og utenfor kjøleskapet. Lokket må ligge igjen i kjøleskapet når du tar den ut, så slipper du kondensen. Anonymous poster hash: 7e604...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå