Gå til innhold

Kan jeg skrive dette på facebook??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen planer ikveld, og tenkte å skrive at dersom noen trenger sjåfør til ikveld, så er det bare å ta kontakt. Er det teit, og høres det ut som om jeg venter meg betaling eller noe?

Anonymous poster hash: e4fba...784
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen meninger?

Skrevet

Syns det er en snill beskjed å sende ut jeg :) Hadde vel regnet litt med at du ville ha betalt for det, men skulle da også bare mangle? :)

Anonymous poster hash: 4ba6c...6a7
Skrevet

Jeg har mange bekjente på face som gjør det. Jeg tenker ikke noe over det, de er unge og vil tjene litt penger. Hvem gidder å kjøre rundt på folk gratis midt på natta?

Anonymous poster hash: 19e05...5ed

Skrevet

Men høres det ut som jeg trenger penger liksom?

Skrevet

Hahah, så akuratt at en bekjent av meg hadde skrevet det på facebook og jeg synes det bare var utrolig snilt:) Hadde du kjørt meg hjem fra byen hadde jeg inisitert på å få betale deg litt:) 

Anonymous poster hash: c4254...720
Skrevet

Ja det gjør det, og er ikke det meningen da? Og tjene noen ekstra kroner :)

Skrevet

hmmm, insistert skulle det være. Jeg tenkte ikke at ho trengte penger, tenkte bare at hun var snill.

Anonymous poster hash: c4254...720
Skrevet

Ok, da tar jeg sjansen :-)

HI

Skrevet

Har ein del på lista mi som gjer det, så det er ikkje sosialt tabu, nei :)

Skrevet

Jeg bor i en by med 30.000 innbyggere, og det er slike meldinger på FB som har lagt taxinæringen her nærmest død. Det er ulovlig å være sjåfør mot betaling, men det har blitt en slik ordning at det er et fast beløp som vennene (kundene) tilbyr sjåføren "uoppfordret". Nå er det blitt vanskeligere å oppdrive drosjer etter en bytur, for mange har gitt seg med ulønnsom helgekjøring. 

Mener ikke at dette er dine intensjoner HI, men det er en spekulativ greie.  

Anonymous poster hash: 74d41...b6b
Skrevet

Jeg synes det er flott når noen gjør det :) jeg ringer uansett kun kjente som skriver det så ser ikke på dette som svart arbeid. Men heller en vennetjenste med en liten kompensasjon. Her jeg bor er det blodpris på taxi og man må stå alt fra 1-2 timer i kø.

Anonymous poster hash: 87edf...894

Skrevet

Her jeg bor er det minst 1-2 timer kø her også,så da har jeg overhodet ikke dårlig samvtighet for at jeg tar den første pirat-taxien jeg finner!

Da får dere faen meg skaffe flere taxier da,eller slutte å klage når andre gjør jobben dere ikke klarer å gjøre selv!

Anonymous poster hash: 5fefe...c06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...