Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Evt sprøyteskrekk. Jeg har skikkelig tannlegeskrekk!! Anonymous poster hash: d95fb...3d9
Tauriel Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Er livredd stortsett hele helsesektoren jeg :/ Ganske slitsomt for meg og spesielt de som jobber i helsesektoren, å ja jeg prøver og komme over skrekken, meeeeeeen så kommer panikken og jeg tror de skal drepe meg og jeg prøver og rømme :S Men har bitt flinkere Kan gå uten problem til lege nå, tannlegen har jeg ikke vært hos siden hmmm sommern 2009? (husker ikke helt)
Elsker livet Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Har barselskrekk etter å ha hatt praksis der. Har heldigvis sluppet unna. Tannlegen gjør meg ingenting, det er omtrent like ukoselig som å gå til frisøren. Liker ikke å bli fiklet med. Lege er litt vel personlig syns jeg, men det går fint. Har vel bare vært som gravid, med barna eller for å ta celleprøve etter jeg ble voksen. Men kan ikke si jeg liker tanken på Verre å måtte ta opp noe vedrørende meg selv og brette ut om meg og mine plager/bekymringer.
wilmus Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Begge deler, big time.. En vanlig legetime går til nød, men det skal veldig mye til for at jeg går dit. Sykehus er fullstendig uaktuelt, må være hvis jeg har skada meg såppas at jeg blir bevistløs ihvertfall Får helt frysninger bare jeg tenker på sykehus. Det er hovedårsaken til at jeg ikke vil ha biologiske barn, jeg klarer ikke tanken på fødsel på sykehus..Herregud, så teit jeg er. Tannlegen er også krise. Forrige tannlegebesøk beit jeg tannlegen så hardt at han ropte! Lol, stakkars fyr, det var lissom kke helt meningen, jeg fikk bare litt panikk når han holdt fast huet mitt..
Tjofsen Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Litt begge deler, men har heldigvis en fantastisk fastlege, så det er ikke så skummelt lenger. Er litt nervøs hver gang likevel. Har også funnet en behagelig tannlege, men jeg slapper ikke akkurat av i tannlegestolen. Har heldigvis aldri hatt hull.
Laufeyson Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Er ikke redd selve tannlegen, men regninga....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå