Gå til innhold

Horete å gå sånn på byen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt

Skrevet

Oh yes!

Hvorfor vil man ha noe slikt? En helt enkel svart singlet er så mye mer elegant!

Skrevet

Definitivt.

Trodde dette var undertøy jeg.

Kniiiis. Så gammal er JEG.

Anonymous poster hash: 52671...59b

Skrevet (endret)

Ikke horete akkurat, men absolutt ikke et antrekk for en voksen dame midt på vinteren!

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

På sommeren kunne den ha gått med et nødrop i en slik kombinasjon som du nevner... men synes det grenser VELDIG til horete ja....

Skrevet

Kaller ikke andres klær horete, men ville nok ledd godt om jeg så en dame på min alder (30) i den der ute:)

Hadde ledd av en på 20 og altså, men en på 30 forventer man vel litt mer av;)

Anonymous poster hash: 539b7...c83

Skrevet

Ikke horete, men veldig spesielt å kle seg sånn når man skal ut på byen. Ser ut som undertøy synes jeg.

Synes ikke det er sexy heller.

Anonymous poster hash: e524e...269

Skrevet

Jeg tenkte å bruke denne toppen til ca samme typer bukser som på bildet og med en åpen dressjakke over. Jeg er 32 år. Slank. Blir det litt horete?

http://www.ginatricot.com/cno/product-news.ep#product_666339000

Anonymous poster hash: 64ca2...54c

Serr ut som om du har glemt å ta på deg mer tøy, er undertøy i min verden. Vil ikke si det er horete, men hadde nok fnist litt av deg hvis jeg så deg på byen, ser litt desperat ut

Anonymous poster hash: 41709...131

Skrevet

Horete er det absolutt ikke, stygt er vel det rette ordet.

Skrevet

Hvorfor vil du gå i undertøyet??

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg trodde voksne folk ikke gikk ut i undertøyet, jeg. 

Selv om jeg av og til tviler altså, som når unge damer kommer i bare strømpebuksa...

Skrevet

Ikke horete akkurat, men absolutt ikke et antrekk for en voksen dame midt på vinteren!

enig
Skrevet (endret)

Jeg skal gå i mot strømmen og si at hvis du har kropp til det, altså ikke et gram fett som tyter ut noen steder, så hadde jeg nok sett stygt på deg men kun av misunnelse :P

Jeg syns ikke det er horete.

PS: Det forutsetter at du beholder dressjakken på ;)

Endret av Monajenten
Skrevet

Skal ikke kalle det horete, men uansett hvor tynn  og lekker du er så vil dette se "billig" ut.

Men ellers vil jeg takke for tips. Elsker å sove i sånne, og disse var jo fine og rimlige :)

Anonymous poster hash: 3161c...98e
Skrevet (endret)

Det er ikke hvordan du kler deg, men hvordan du ter deg som avgjør om du er "horete" (Når du først må bruke det ordet.

Endret av prekæs
Skrevet

Jeg ville lurt mer på hvorfor du hadde på deg "trenings bh" (husker alle jentene hadde sånne når vi var 10-12 år.. kalte dem "topper") ut på byen.

Skrevet

Nei, det var stilig :). Det er jo bare en glipp i mageområdet, det er jo inn nå, og man viser ikke navlen engang. Nei, horete var det i hvert fall ikke.

Man må jo kunne kle seg litt sexy når man er på byen, når skal man ellers gjøre det? På soverommet? :D

Anonymous poster hash: b8c1b...609
Skrevet

Ikke horete, men ser dumt ut.

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg synes ikke den var så innmari fin, men det finnes mange kule "magetopper" i alle varianter der ute som hadde sett mye finere ut.

Jeg ville heller gått for noe som satt litt løsere og kanskje ned til navelen eller rett over på toppen av buksen.

Den du viste passer bedre under en litt gjennomsiktig skjorte:)

Skrevet

Nei, det var stilig :). Det er jo bare en glipp i mageområdet, det er jo inn nå, og man viser ikke navlen engang. Nei, horete var det i hvert fall ikke.

Man må jo kunne kle seg litt sexy når man er på byen, når skal man ellers gjøre det? På soverommet? :D

Anonymous poster hash: b8c1b...609

Det er vel forskjellig hva vi mener er sexy. Dette syns jeg ikke var det.

Anonymous poster hash: 37a6e...d7b

Skrevet

Huff.... syns det ser ut som noe som skal være under e litt gjennomsiktig skjorte.

Det ser litt midtlivskrise ut? Eller?

Hu på bildet har fin figur, men jeg kunne aldri gått sånn selv. Det ser smakløst og desperat ut. Ikke horete men veldig desperat. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...