Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 N Anonymous poster hash: 8267a...9b9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Var ikke ferdig...:/ Når en møter folk, her inne og på sosiale medier. Og det med å klage på reklamer; trodde "ingen" så på NRK. Ihvertfall det inntrykket jeg har når lisensen skal betales. Anonymous poster hash: 8267a...9b9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Jeg både betaler lisens og ser mye på NRK + hører på NRK radio. De fleste jeg kjenner ser mest på NRK Anonymous poster hash: 8ef18...ca0
mammadrøm Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Jeg betaler lisens med glede, og særlig når det gjelder store sportsarrangementer så mener jeg det er verdt hver en krone. Det er tragisk både reklamemessig og kommentatormessig at tv2 vant OL. Dorthe Skappel og Stian Blipp som kommentatorer liksom... Nei takk. Ja til Nrk med ingen reklame og gode kommentatorer som faktisk kan sport!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er en av de som klager nå...synes de komenterer elendig og hater reklame. Betaler dog lisensen med glede:) Ser poenget ditt, tror det er mange som ikke tenker over alt de får når de betaler lisens, kvalitet, folk som kan jobben sin og ingen irriterende reklame. Så, la oss håpe at dette kan bli en vekker for alle som vil NRK til livs. Anonymous poster hash: 2db56...e4a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Lyden kan man stort sett fikse ved å høre på radio, men reklamen er det verre med. Blæh! Anonymous poster hash: 3cc07...0ac
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Er nå en gang sånn det er så føler ikke det hjelper å klage. Men herregud så uvant det var å høre Harald Bredeli kommentere skiskyting. For meg er han mister håndball. uten reklamen og at stemmene er uvante, så blir det nok bra. Men ja jeg velger å tro at det ville vært enda bedre på NRK.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Fullstendig tragisk at TV2 har fått hånd om OL-sendingene! Det er NRK som kan vintersport her til lands, kanskje med unntak av alpint, der har TV2 brukbare kommentatorer. Jeg er også av dem som faktisk betaler lisensen med glede, og via autogiro, og som ser mye på NRK. Anonymous poster hash: 16a08...eed
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tenker det er frivillig å se på dette. Og de som klager HVER dag må jo være litt dumme. Se på tv-program de ikke liker hver dag blir jo direkte tåpelig. Anonymous poster hash: dd801...7d0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tenker det er frivillig å se på dette. Og de som klager HVER dag må jo være litt dumme. Se på tv-program de ikke liker hver dag blir jo direkte tåpelig. Anonymous poster hash: dd801...7d0 Du er tåpelig med den tåpelige kommentaren der. Anonymous poster hash: 3820f...f3b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 De har jo "stjelt" det fra NRK da. Hadde NRK plutselig stukket av med håndballen hadde det vært like irriterende. Det er alltid kjekkest med kontinuitet i kommentatorboksen. Her kjører jeg TV2 på mute og NRK på radio. Er litt styr å justere inn tidsforskjellen (jeg må forsinke tv-sendingen noe), men jeg fikk det til til slutt. Jeg betaler lisens med glede nå som jeg jobber, men er av den mening husstander med felles inntekt under et visst tak bør slippe lisens, slik at f. eks studenter og arbeidsløse kan skånes. Anonymous poster hash: 529f5...44f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tenker det er frivillig å se på dette. Og de som klager HVER dag må jo være litt dumme. Se på tv-program de ikke liker hver dag blir jo direkte tåpelig. Anonymous poster hash: dd801...7d0 Du er tåpelig med den tåpelige kommentaren der. Anonymous poster hash: 3820f...f3b Haha. Rolig nå. ;-) Hvis du ikke liker TV2. Skru av tv'en. Tar det for gitt at DU er en av de som har negativ læringskurve. Om du mener det er ok å se på noe i 14 dager og klage hver dag synes jeg oppriktig synd på deg. Anonymous poster hash: dd801...7d0
mammadrøm Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tenker det er frivillig å se på dette. Og de som klager HVER dag må jo være litt dumme. Se på tv-program de ikke liker hver dag blir jo direkte tåpelig. Anonymous poster hash: dd801...7d0 Det er det dummeste jeg har hørt...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tenker det er frivillig å se på dette. Og de som klager HVER dag må jo være litt dumme. Se på tv-program de ikke liker hver dag blir jo direkte tåpelig. Anonymous poster hash: dd801...7d0 Det er det dummeste jeg har hørt... Ja. Da er DU en av de dumme også da. ;-) Sytepaver hele jævla gjengen. Må jo være et helvete å være med en som deg. Anonymous poster hash: dd801...7d0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Ikke god du, 7do. Anonymous poster hash: 3820f...f3b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 Jeg både betaler lisens og ser mye på NRK + hører på NRK radio. De fleste jeg kjenner ser mest på NRK Anonymous poster hash: 8ef18...ca0 Da lurer jeg veldig på hva slags venner du har og om dere er langt over 40 hele gjengen Anonymous poster hash: 2701a...23c
☆☆☆ Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 Skulle gjerne sett OL på tv2, eg. I stafen har eg sett muumi og postmann pat på dvd
mammadrøm Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tenker det er frivillig å se på dette. Og de som klager HVER dag må jo være litt dumme. Se på tv-program de ikke liker hver dag blir jo direkte tåpelig. Anonymous poster hash: dd801...7d0 Det er det dummeste jeg har hørt... Ja. Da er DU en av de dumme også da. ;-) Sytepaver hele jævla gjengen. Må jo være et helvete å være med en som deg. Anonymous poster hash: dd801...7d0 He he, morsom du! Anser meg ikke som en sytepave, men det må da være lov å komme med berettiget kritikk når tv2 ikke klarer å levere kvalitet. Kommentatorer som ikke kan sporten er ikke gøy å høre på. Vel vel, det var det jeg gidder å bruke lørdagskvelden på å svare deg. Du får ha en fortreffelig kveld:-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 For meg er det revnende likegyldig. Ser ikke på OL i år, da det boikottes totalt pga. Russlands syn på homoseksuelle og deres rettigheter. Anonymous poster hash: 37036...f1e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 Hvorfor klage på noe man ikke kan gjøre noe med? Man kan like at TV2 har sendingen eller ikke, men realiteten er nå engang at de vant anbudet og derfor har rettigheter til å sende OL i motsetning til NRK som tapte anbudsrunden. En god regel i livet er å ikke bruke energi og irritere seg over noe man ikke har mulighet til forandre, da får iallefall jeg en mye bedre dag. Anonymous poster hash: f50b8...ed3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #21 Skrevet 8. februar 2014 Ikke god du, 7do. Anonymous poster hash: 3820f...f3b Vet ikke helt jeg. Det er altså greit å syte og klage i dagevis over en tv-sending ingen tvinger deg til å se og som du dessverre ikke bestemmer over. Men å påpeke dette da er man ikke god? Tror kanskje du skal ta en runde i eget hode og tenke deg om. Noen er ikke helt god, det har du rett i men det er ikke meg. ;-) Anonymous poster hash: dd801...7d0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #22 Skrevet 8. februar 2014 Ikke god du, 7do. Anonymous poster hash: 3820f...f3b Vet ikke helt jeg. Det er altså greit å syte og klage i dagevis over en tv-sending ingen tvinger deg til å se og som du dessverre ikke bestemmer over. Men å påpeke dette da er man ikke god? Tror kanskje du skal ta en runde i eget hode og tenke deg om. Noen er ikke helt god, det har du rett i men det er ikke meg. ;-) Anonymous poster hash: dd801...7d0 Tøff i trynet i kveld du.... Det er vel heller du som bare greier å se på dette helt snevert og tatt ut av sammenheng. Hvis man ser på dette som helt vanlige program på lik linje med serier, filmer, dokumentarer osv., da har du rett. Da bør man heller slå av tv'en og gjøre noe annet. Eller i det minste bytte kanal. Det du tydeligvis ikke greier å se, eller kanskje bare ikke vil se, det er at OL ikke er noe vanlig program. Det er tradisjon, det er sport, det er konkurranser, det er spenning, glede, nasjonalfølelse. Dette er noe man forventer å bli informert om og ha muligheten å se på en ok måte. Altså, det som skjer der borte har langt, langt større interesse blant den generelle befolkning enn det et hvilket som helst midtukeprogram på en hvilken som helst kanal. Så lenge det er enerettighet til å sende denne informasjonen, så kan man - og bør! - man forvente en viss form for kvalitet. Og da snakker vi produksjonsmessig kvalitet, kommentatorkvalitet, kvalitet på bakgrunnshistorie, og ikke minst fagkunnskap... samt en hel del andre ting jeg i farta sikkert ikke kommer på. Når tv2 er eneste muligheten for mange å se OL, så bør man kunne forvente en viss kvalitet på sendingene. I dette tilfellet har faktisk tv2 et slags nasjonalt ansvar. Eneste måten for mange å få med seg det som skjer der borte er å se tv2. Og vil man ha med seg begivenheten så har man faktisk ikke annet valg enn å se - selv om kvaliteten på det tv2 leverer er så som så og også til tider dårlig. Man er ikke dum fordi man ønsker å følge en verdensbegivenhet som skjer hvert fjerde år. Men man ville være virkelig dum om man så at det var så dårlig kvalitet hos leverandør og ikke ga tydelig beskjed om det! Eller er det slik at når du får en dårlig vare så velger du å aldri klage og at du alltid holder munn? Ps.... det er virkelig pinlig å kalle andre for så dumme når du selv ikke evner å se helheten i saken... Anonymous poster hash: f066d...8b0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #23 Skrevet 8. februar 2014 Syns kommentatorene er flinke jeg. Iallfall i de grenene vi liker å se på. Kunstløp ser vi ikke, så det kunne like gjerne vært kongen selv som var kommentator der. Men både alpint, skiskyting, langrenn og i slopestyle i dag har vært veldig bra. Slapp av, gjør som andre om du irriterer deg, sett radioen på og tv på mute. Eller bare la TV2 få en sjangse, det er trossamfunn første dag. Anonymous poster hash: 1d047...e2c
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2014 #24 Skrevet 8. februar 2014 Koser meg og håper lisenshaterne har det jævlig.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #25 Skrevet 9. februar 2014 Syns kommentatorene er flinke jeg. Iallfall i de grenene vi liker å se på. Kunstløp ser vi ikke, så det kunne like gjerne vært kongen selv som var kommentator der. Men både alpint, skiskyting, langrenn og i slopestyle i dag har vært veldig bra. Slapp av, gjør som andre om du irriterer deg, sett radioen på og tv på mute. Eller bare la TV2 få en sjangse, det er trossamfunn første dag. Anonymous poster hash: 1d047...e2c Trossamfunn Anonymous poster hash: af070...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå