Gå til innhold

Må vere en feil her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange runder i tenkeboksen ble beslutningen tatt: hele Labanfamilien flytter til Norge! Og når beslutningen först var tatt så var det en stor lettelse. Jeg kjenner meg 20 kg lettere! MEN hvordan kan da vekten vise pluss 2 kg???? Sånn jeg föler meg så burde jo jeg se ut som en sylfide :-0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en gammel venn pleide si: "Det falt en tung vekt fra mine skuldre. Synd den landa på ræva mi." Lykke til med flytting. Stress og bæring av flyttekasser er i det minste slankende. ;)

Skrevet

Da ønsker jeg dere velkommen til gamlelandet. Det kommer helt sikkert til å bli kjempefint! Godt valg som definitivt er verdt et forsøk. Siden du føler lettelse er nok dette helt riktig.

Skrevet

Velkommen tilbake til gamlelandet! :)

Får jeg spørre hvilken landsdel dere skal flytte til?

Hvis dere flytter sånn ca hit, så er dere hjertelig velkommen på både kaffe, prosecco og G&T, om dere skulle føle for det. ;)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Velkommen tilbake, høres ut som dere har valgt rett :)

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Heisann, gratulerer med avgjørelsen!

Skrevet

Takker! Det blir vestlandet, LillaGorilla..

Skrevet

Takker! Det blir vestlandet, LillaGorilla..

Ah, er jo i nærheten det!😊

Bor på sørvestlandet her, send meg gjerne en pm om det er i området her du skal til.😉

Skrevet

Gratulerer med beslutningen og lykke til med planleggingen. 

Skrevet

Oioi, gratulerer og velkommen! 

Og som musemor skriver, flytting er slankekur og treningscamp i ett ;) 

Skrevet

Så godt! Vi har alltid plass til en Laban (og vi lover å ikke bite hodet av dere) :D

Jeg kan også, som Lilla Gorilla, stille i velkomstkomiteen på nord-Jæren!

Skrevet

Så flott at dere har blitt enige! Lykke til med flytting og alt det som følger med!

Skrevet

Vestlandet hvor spør man da! Såvidt jeg vet har vi nemlig krangledamer plassert oppover hele fuckings vestlandskysten:-)

Skrevet

Og hjertelig velkommen! Jeg har en super finsk venninne her i vest, også, om man skulle kjenne på finne-savn. Ellers varter vi opp, i dag iallefall, med et skikkelig vestlandsk dritvær for å feire deg! Vind og regn til alle!

Skrevet

Vestlandet hvor spør man da! Såvidt jeg vet har vi nemlig krangledamer plassert oppover hele fuckings vestlandskysten:-)

Forundrer meg ikke! Det meste av gode ting kommer vel fra vestlandet...? Foruten om väret :-( Jeg er veldig klar over at jeg bytter varme somre og stabile vintere mot heller ustabilt vär!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...