seigdamererbest Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Etter mange runder i tenkeboksen ble beslutningen tatt: hele Labanfamilien flytter til Norge! Og når beslutningen först var tatt så var det en stor lettelse. Jeg kjenner meg 20 kg lettere! MEN hvordan kan da vekten vise pluss 2 kg???? Sånn jeg föler meg så burde jo jeg se ut som en sylfide :-0
Musemorbr / Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Som en gammel venn pleide si: "Det falt en tung vekt fra mine skuldre. Synd den landa på ræva mi." Lykke til med flytting. Stress og bæring av flyttekasser er i det minste slankende.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Da ønsker jeg dere velkommen til gamlelandet. Det kommer helt sikkert til å bli kjempefint! Godt valg som definitivt er verdt et forsøk. Siden du føler lettelse er nok dette helt riktig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Velkommen tilbake til gamlelandet! Får jeg spørre hvilken landsdel dere skal flytte til? Hvis dere flytter sånn ca hit, så er dere hjertelig velkommen på både kaffe, prosecco og G&T, om dere skulle føle for det.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Velkommen tilbake, høres ut som dere har valgt rett
Gjest Fru Banderas Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Heisann, gratulerer med avgjørelsen!
seigdamererbest Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2014 Takker! Det blir vestlandet, LillaGorilla..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Takker! Det blir vestlandet, LillaGorilla.. Ah, er jo i nærheten det!😊 Bor på sørvestlandet her, send meg gjerne en pm om det er i området her du skal til.😉
Iiiiik Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer med beslutningen og lykke til med planleggingen.
ms.Pond Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Oioi, gratulerer og velkommen! Og som musemor skriver, flytting er slankekur og treningscamp i ett
bIomstre Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Så godt! Vi har alltid plass til en Laban (og vi lover å ikke bite hodet av dere) Jeg kan også, som Lilla Gorilla, stille i velkomstkomiteen på nord-Jæren!
Himmel og hav Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Så flott at dere har blitt enige! Lykke til med flytting og alt det som følger med!
amandine Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 Vestlandet hvor spør man da! Såvidt jeg vet har vi nemlig krangledamer plassert oppover hele fuckings vestlandskysten:-)
amandine Skrevet 10. februar 2014 #17 Skrevet 10. februar 2014 Og hjertelig velkommen! Jeg har en super finsk venninne her i vest, også, om man skulle kjenne på finne-savn. Ellers varter vi opp, i dag iallefall, med et skikkelig vestlandsk dritvær for å feire deg! Vind og regn til alle!
seigdamererbest Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 10. februar 2014 Vestlandet hvor spør man da! Såvidt jeg vet har vi nemlig krangledamer plassert oppover hele fuckings vestlandskysten:-) Forundrer meg ikke! Det meste av gode ting kommer vel fra vestlandet...? Foruten om väret :-( Jeg er veldig klar over at jeg bytter varme somre og stabile vintere mot heller ustabilt vär!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå