Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Dette er kanskje litt ekkelt for noen, men jeg må spørre! Jeg var hos legen for å sjekke om jeg var gravid (negativ test 2 uker over ikm), og samtidig så sjekka hun om jeg hadde en soppinfeksjon, noe jeg hadde. Selv hadde jeg bare merket litt ekstra utflod. Men 2-3 dager etter at jeg hadde tatt den vagitorien så begynte jeg å få heftig med hvit, tykk utflod! Er det vanlig at symptomene blir værre etter behandling? Har forresten enda ikke fått mensen og på søndag er det 3 uker siden den skulle vært her:) Anonymous poster hash: c0955...951
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Sannsynligvis restene av vagiatorien som kommer ut. Se det ann noen dager. Var det Pevaryl du brukte? Anonymous poster hash: ef0dc...230
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Vagitorien kom på en måte ut som en stot klump.. Husker ikke merket! Men det var en duopakke med krem oc en vagitorie! HI Anonymous poster hash: c0955...951
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Canesten da. Hvis tabletten kom hel ut og ikke i smuler har den ikke vært inne lenge nok. Prøv en til. Anonymous poster hash: ef0dc...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå