Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Unga ute av huset, og da bar det rett opp til soverommet for ett skikkelig knull før husarbeidet. Deilig!! Anonymous poster hash: 6f100...7e4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Skjønner du prøver å dra i gang NOE. Ordvalget får meg til å lure på om du hoppet av skolen etter ungdomsskolen og bor langt ute i skogen uten kontakt med folk. ;-) En ting kan vi slå fast. Du tilhører ikke den velartikulerte delen av befolkningen. Anonymous poster hash: 16839...57f
Gjest Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Rett fra soverommet og til DIB faktisk! Makaløst
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Tok du ikke en røyk engang før du informerte oss ? Anonymous poster hash: 0706e...f55
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Tok du ikke en røyk engang før du informerte oss ? Anonymous poster hash: 0706e...f55 Haha. Festlig. 😂😂 Tør vi konkludere med at det ikke var så deilig? Hun kan nok ikke svare ennå. Hun gjør husarbeid. Anonymous poster hash: 16839...57f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Nå har jeg ryddet og vaska kjøkkenet, og kom akkurat inn etter å ha tatt en røyk faktisk! Egentlig slutta, men det var litt deilig med en røyk nå allikevel! Anonymous poster hash: 6f100...7e4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tenker at en husmor med respekt for seg selv gjør husarbeidet først, så knulling, røyk på trappen og så informere jentene her på DIB Du misset litt på rekkefølgen , ved neste oppdatering bør dette rettes opp i Anonymous poster hash: 0706e...f55
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Skjønner du prøver å dra i gang NOE. Ordvalget får meg til å lure på om du hoppet av skolen etter ungdomsskolen og bor langt ute i skogen uten kontakt med folk. ;-) En ting kan vi slå fast. Du tilhører ikke den velartikulerte delen av befolkningen. Anonymous poster hash: 16839...57f Må man alltid si sex, "knulle" sier mange Anonymous poster hash: 73f90...11b
Helene Harepus Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tenker at en husmor med respekt for seg selv gjør husarbeidet først, så knulling, røyk på trappen og så informere jentene her på DIB Du misset litt på rekkefølgen , ved neste oppdatering bør dette rettes opp i Anonymous poster hash: 0706e...f55 Må man, så må man...!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Så kjekt! Det er vel ikke en her på BIM og DIB som syns at et knull er motbydelig.. La oss se realiteten i øynene de fleste her sitter vel i samme båt :-) jeg for min del syns det var digg å gå på driteren uten å hyle av smerte i dag :-) Anonymous poster hash: 4334c...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå