Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grøt

Anonymous poster hash: 01089...da8

Skrevet

Sprøe poteter og kyllingfilet strimler med crispy chicken og grønnsaker. Nammmmmm! :)

Anonymous poster hash: fb34c...f43

Skrevet

Sprøe poteter og kyllingfilet strimler med crispy chicken og grønnsaker. Nammmmmm! :)

Anonymous poster hash: fb34c...f43

Nam! 😃

Skrevet

Pizza med blåmuggost og serranoskinke.

Skrevet

Tacorama her. Med ostekake til dessert :)

Skrevet

Her blir det taco :)

Anonymous poster hash: 6dcc4...205
Skrevet

Taco. Fast hver lørdag. ;-) husets favoritt og jeg har ikke hjerte til å ta fra de lørdagskosen. De begynner å snakke om at de gleder seg til lørdag på onsdag alt. (Onsdag er fiskedag, haha)

Personlig er jeg ganske lei taco nå.

Anonymous poster hash: d370b...1e7

Skrevet

Taco. Fast hver lørdag. ;-) husets favoritt og jeg har ikke hjerte til å ta fra de lørdagskosen. De begynner å snakke om at de gleder seg til lørdag på onsdag alt. (Onsdag er fiskedag, haha)

Vi har også taco ganske ofte, så tenkte å finne på noe nytt! :) Hehe..

Skrevet

Fast grøtdag.

Anonymous poster hash: 1a7c2...8bf

Skrevet

Jeg synes det er så hyggelig at de gleder seg slik til taco. Og det er ikke det værste vi kan spise. Grove lefser, lettost og kesam. Pluss at de også er flinke til å spise salat.

Mannen og jeg pleier å kose oss når de har lagt seg da. Gjerne med reker og hvitvin eller noe annet lettvint.

Skrevet

Taco her også, har en liten fetter på besøk i dag så barna har sammen satt menyen, det ble enstemmig vedtatt ;)

Skrevet

Meksikansk gryterett, ost og salat i pitabrød.

Skrevet

Hjemmelaga pizza :D

En klassiker her, kan ikke skuffe gutta mine :P

Anonymous poster hash: c5b65...b94

Skrevet

Jeg synes det er så hyggelig at de gleder seg slik til taco. Og det er ikke det værste vi kan spise. Grove lefser, lettost og kesam. Pluss at de også er flinke til å spise salat.

Mannen og jeg pleier å kose oss når de har lagt seg da. Gjerne med reker og hvitvin eller noe annet lettvint.

Jeg vokste opp med hjemmelaget pizza hver eneste lørdag, det var jo ukas høydepunkt. Tror alle barn setter pris på slike tradisjoner jeg altså, det er ihvertfall veldig gode barndomsminner for meg, den lørdagsmiddagen med pizza, lørdagsgodt etterpå, vi hadde det så fint den kvelden.

Mine barn vil også ha taco hver eneste helg, og selv om både mannen og jeg blir litt lei så er det helt ok mat og jeg vil gjerne gi videre til ungen den gode følelsen jeg husker fra jeg selv var barn. Tror den kvelden med kos, mat de elsker, brus i glassene, ingen stress osv er viktig for dem. Jeg spiser meg glede taco en gang i uken for å gi barna mine den gode følelsen :)

Anonymous poster hash: 19219...564

Skrevet

Hjemmelaget kyllingnuggets og ovnsstekte poteter med salat og noe dip av noe slag . Får se hva jeg har av ingredienser i kjøleskapet :-)

Skrevet

Jeg vokste opp med hjemmelaget pizza hver eneste lørdag, det var jo ukas høydepunkt. Tror alle barn setter pris på slike tradisjoner jeg altså, det er ihvertfall veldig gode barndomsminner for meg, den lørdagsmiddagen med pizza, lørdagsgodt etterpå, vi hadde det så fint den kvelden.

Mine barn vil også ha taco hver eneste helg, og selv om både mannen og jeg blir litt lei så er det helt ok mat og jeg vil gjerne gi videre til ungen den gode følelsen jeg husker fra jeg selv var barn. Tror den kvelden med kos, mat de elsker, brus i glassene, ingen stress osv er viktig for dem. Jeg spiser meg glede taco en gang i uken for å gi barna mine den gode følelsen :)

Anonymous poster hash: 19219...564

Ja det har du rett i. Jeg har selv gode minner med lørdagen.

Lukten av god mat. Potegullposen som knitrer når mamma åpner den, lyden av gongongen på tippekampen. Good times.

Jeg prioriterte lørdagsmiddag med mamma og pappa helt til jeg flyttet hjemmefra. Skulle jeg på fest så måtte jeg spise middag først. :-)

Dette er en av de minnene jeg har gledet meg til å lage for mine barn og vi har lykkes så langt. Barna ELSKER lørdag og vi merker at de blir ekstra glade og hengivene den dagen. De sitter i armkroken med posen sin og er glade.

Skrevet

Vi er på hotell og skal ha det samme som igår tenker jeg, buffet :D

Fløtegratinerte poteter og kjøtt. Litt forskjellig utenom :)

Skrevet

Vi skal ha tikka masala med salat og nanbrød.

Anonymous poster hash: 80082...e8f

Skrevet

En blodig biff med ovnesbakte asparges og tomater:)

Anonymous poster hash: 4415a...08b
Skrevet

Hjemmelaget pizza på pizzasteinen her! Godt som fy! Eneste gangen i uken eg spise fint mel for tiden :-)

Anonymous poster hash: ce37f...8bb

Skrevet

Må bare få kommentere at det er fullt mulig å lage koselige tradisjoner for barna uten at vi må spise det samme hver lørdag. Hadde ei venninne som spiste lasagne hver fredag og pizza hver lørdag- hele barndommen. Tror ikke hun har bedre minner enn meg fra barndommens helger, selv om vi varierte maten...

Mine barn liker å være med å lage mat og de elsker å prøve noe nytt. Vår "tradisjon" er å stadig prøve nye smaker/retter, selv om det selvsagt er mye som går igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...