Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg ser langrenn, skiskyting, kunstløp og alpint. Litt i overkant glad i sport. I dag så jeg langrenn mens mannen vasket hus. :-) Anonymous poster hash: f8ef2...644
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 En annen kanal, støtter ikke opp under noe som omhandler Russland... Anonymous poster hash: 1b994...7e3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Langrenn, skiskyting, hopp, kombinert, skøyter, litt alpint og litt andre ting. Mulig jeg blir hekta på curling også. Mye blir i opptak og mye blir å høre på radio da. Jeg skal jo jobbe også. Anonymous poster hash: 4b0df...bf6
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Skiskyting og hopp hvertfall, muligens langrenn og curling også.... Og ellers det jeg måtte finne givende der og da. Gubben hater sport da, så han gleder seg vel bare til det er over... Endret 8. februar 2014 av Fiskebollerihvitsaus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå