*Miss Marple* Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Var på min første fin-på-vin kveld på årevis i går og var strålende fornøyd med å våkne uthvilt og i storform i dag tidlig. Men gleden varte bare til jeg sto opp, vasket ansiktet og tok på briller. Sånn litt etter litt opparbeidet jeg en intense hodepine - lokalisert bak høyre øre. Tenkte at det var da en merkelig bivirkning av rødvin, sånn å få en så lokal og spesifikt plassert hodepine. Men innfant meg med min skjebne og taslet rundt i pysjen og drakk vann - for det hjelper mot det meste visstnok, ihvertfall for mye rødvin. Så satt jeg her da og fulgte med på OL mens jeg led sånn noenlunde i stillhet (å lide helt i stillhet ser jeg ikke vitsen med, da ingen vet hvor tapper man er), helt til jeg tok av brillene for klø meg litt i øyet For hva skjedde da jeg tok av mine nyjusterte briller forsvant hodepinen på et blunk det var brillestengene som var for stramme og presset på mine ømme muskelknuter. Så joda, det HAR med hodet å gjøre... Tenker Mensamedlemsskapet er ganske langt unna enda, ja....
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Er helt enig i den med å lide i stillhet, det er jo bare tull Historien din minte meg på svenskevitsen med han som har vondt alle steder han trykker med fingeren og så er det fingeren som er knekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå