Gå til innhold

Det har noe med hodet å gjør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på min første fin-på-vin kveld på årevis i går og var strålende fornøyd med å våkne uthvilt og i storform i dag tidlig.

Men gleden varte bare til jeg sto opp, vasket ansiktet og tok på briller. Sånn litt etter litt opparbeidet jeg en intense hodepine - lokalisert bak høyre øre. Tenkte at det var da en merkelig bivirkning av rødvin, sånn å få en så lokal og spesifikt plassert hodepine. Men innfant meg med min skjebne og taslet rundt i pysjen og drakk vann - for det hjelper mot det meste visstnok, ihvertfall for mye rødvin.

Så satt jeg her da og fulgte med på OL mens jeg led sånn noenlunde i stillhet (å lide helt i stillhet ser jeg ikke vitsen med, da ingen vet hvor tapper man er), helt til jeg tok av brillene for klø meg litt i øyet :P

For hva skjedde :o da jeg tok av mine nyjusterte briller forsvant hodepinen på et blunk :o det var brillestengene som var for stramme og presset på mine ømme muskelknuter.

Så joda, det HAR med hodet å gjøre... Tenker Mensamedlemsskapet er ganske langt unna enda, ja....

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Er helt enig i den med å lide i stillhet, det er jo bare tull :P

Historien din minte meg på svenskevitsen med han som har vondt alle steder han trykker med fingeren og så er det fingeren som er knekt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...