Gå til innhold

Praktiske menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Kan du ikke bare SIII hva du ønsker deg i morsdagspresang så slipper vi å lete så fælt og kanskje vi rekker dra innom mamma og pappa etterpå"?

Hversagsromantikken og overraskelsene står i kø her kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet (endret)

Ha ha, her gikk visa sånn her: vil du bare bestille deg noe du ønsker deg på nett? Er jo mye bedre at du finner noe du liker selv :)

Dette var etter de hadde vært i byen en tur, var nok ikke så lett å komme på noe :P

Endret av FruHottentott
Skrevet

Ja, det blir mye det samme Fru Hottentott. Viktigste er jo at minstemennene har en pakke i morgen 😄

Skrevet

Ja, det er det viktigste :) minstemål har laget kort i barnehagen, han klarte ikke vente med å gi det, he he. Skjønningen var så stolt og holdt på å boble over når jeg spurte om vi skulle henge det til pynt på kjøleskapet <3

Skrevet

Og minstemål er selvfølgelig minstemann :P

Skrevet

Samme her. Stolt minstemål som kom med kort. Huska ikke hva han hadde tegna selv, men fint var det.

Skrevet

Morsdagspresang- hva er det? Sånt finner man ikke her i hus.

Dog skal mannen stå opp med ungene imorgen også- jeg fikk sove til kl 12 (sååårt tiltrengt) idag-, det får være presang nok. ;)

Skrevet

Her er alle tre gutta hemmelighetsfulle og vil ikke fortelle hva de har gjort mens jeg var på jobb i dag (både de to små og han store). Kort fra barnehagen har jeg ikke sett nå, men jeg fikk et i høst, da det var farsdag, med "Til pappa" på... Han var helt bestemt på at det var til meg, for jeg skulle få først, så kunne heller pappaen få et en annen gang, så det kan jo hende at han får et nå :)

Skrevet

Ganske sikker på at min har glemt hele greia, selv om lille hadde med kort hjem fra bhg på fredag....

Skrevet

Gave får jeg nok ikke, men jeg får kort. Kake tror jeg kanskje jeg må ordne selv.

Skrevet

Morsdag? Skal ringe mamma og si jeg er glad i henne! Så skal jeg ha travelsøndag uten sidestykke. Ingen kommer til å huske morsdag. Det banner jeg på. Men det går bra. Jeg har den kjekkeste mest solide mannen.og de neste ungene uansett:-)

Skrevet

I min familie har vi lange tradisjoner for mormorsdag! Så jeg håper det drøyer en god stund før jeg får kake og/eller gave...

Skrevet

Tipper det står en bukett på spisestuebordet når jeg våkner i morgen tidlig. Det pleier å bli smuglet inn blomsterkvaster til de fleste merkedager, og jeg oppdager ingenting på forhånd. Vi får se. :)

Skrevet

For og si det slik, mannen min jobber i dag, morsdagsgave har jeg til gode for og få, venter enda på fjorårets gave ;)

Skrevet

Det ble ingen bukett, overraskende nok. Det ble noe MYE bedre. Jeg fikk sove lengelenge, til halv ti, og så hadde de malt morsdagsbilde til meg. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...