Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Hjelper nye kjæresten barnet med å ordne noe til morsdag? Min gjør ikke det, verken kake eller frokost eller kort. Syns det er litt trist, men kan vel ikke forvente noe heller? Anonymous poster hash: 6c5e4...ade
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Min gjor det nå har vi ei i lag å då håper eg har fortsetter Anonymous poster hash: be533...ffd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Vi har ikke felles barn da, kun han som er min hi Anonymous poster hash: 6c5e4...ade
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Men det var ikke noe som vart kjøpt type teikninger å liknende å det er jo mye kjekkere enn alt annet Anonymous poster hash: be533...ffd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Her er det mine foreldre som ordner en liten ting fra barnet. Det hadde ikke vært nødvendig, jeg blir glad for en tegning eller noe som barnet har laget.. er tanken som teller Anonymous poster hash: 33cd2...d61
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har ikke foreldre heller, så barnet får lite hjelp til sånt men vi har tegnet sammen idag, og barnet skrev så fint Til Mamma på tegningen Så legger vi det i en konvolutt som jeg får i morgen Ordner selv vi!! hi Anonymous poster hash: 6c5e4...ade
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Samboeren min kjøper gave fra barna, og han hjelper de med og gjøre morsdagen koselig. Nå hjelper jeg ungene å kjøpe gave til ham til farsdagen, for han er mer far enn bf noengang kommer til å bli. Anonymous poster hash: c7147...db4
Brennheite Badeand Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Tenk på meg da dere som fortsatt er sammen med barnas far men som allikevel ikke får noooooe som helst?! (Men så synes jeg også morsdag er noe fordømt fjas....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå