Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er ute etter tips til min snille mamma og har lyst å finne på noe litt ekstra i år. Mottar tips med stor takksemd:) Anonymous poster hash: 3d346...8b1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Mamma vil ikke ha noe. Har aldri markert det, hun er fornøyd med en klem. Selv ønsker jeg ikke gjøre så mye ut av det. Kanskje frokost på sengen fordi barna synes det er kos. Ellers er det en helt vanlig søndag for oss! Anonymous poster hash: 05a3e...70b
Gjest Julia1984 Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har spandert tur til Stockholm på meg og mamma! Langhelg, men vi drar ikke før i mai - men hun får flybilletten pakket inn i morgen.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Mamma vil ikke ha noe. Har aldri markert det, hun er fornøyd med en klem. Selv ønsker jeg ikke gjøre så mye ut av det. Kanskje frokost på sengen fordi barna synes det er kos. Ellers er det en helt vanlig søndag for oss!Anonymous poster hash: 05a3e...70b Nå var det tips til hva jeg kan gi min mamma som var målet med innlegget mitt... Anonymous poster hash: 3d346...8b1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Min mor er i utlandet i år så hun vil få en tlf samtale. Ellers bruker jeg å bestilleblomster ( bor langt unna hverandre). Jeg har sett at Tilbords har noen søte kopper. kanskje en slik og en god te/mørk sjokolade? http://www.tilbords.no/nettbutikk/nyheter/valentinsdag.html Har lyst på en slik kopp selv, men regner med jeg må ut å kjøpe den selv. mannen min har nok ikke tatt hintene eller at jeg direkte har sagt jeg har lyst på denne Anonymous poster hash: 33160...7cb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Eg skal bake kake til mor å svigermor Anonymous poster hash: 149bf...f01
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Vi legger aldri så mye i det, men jeg kjøper en god og litt dyrere sjokolade, siden mamman min er sjokoman og jeg vet det er noe hun liker. Hva med en kurv med ting hun kan spise/bruke? Mat, sjokolade, kremer, og blomster? Anonymous poster hash: 369d5...4a7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Mamma får en telefonsamtale av meg Bor så langt unna og jeg har helt glemt av hele greia, og desverre har jeg ikke råd til å kjøpe og sende avgårde noe til henne i år Anonymous poster hash: abac2...429
stratosku Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 4 pk mel, 10 pk sukker og mye annet bakegreier. Hun elsker å stå på kjøkkenet, og siden jeg ikke kom på noe hun har behov for gjorde jeg det slik i år
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Alt fra gavekort på : skjønnhetspleie, fotbehandling, frisør,eller en bukett roser og en kake. Anonymous poster hash: 1500c...09f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Mamma får en Finn Schøll vase hun ønsket seg Anonymous poster hash: 93b3a...a51
Elskerhøsten2014 Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Min får penger,hun ønsker seg et smykke,så da synes vi begge at det var lettere,slikt at hun får riktig . så får hun et bilde av barnebarnet sitt
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Blomster og gavekort. Fryktelig upersonlig, men hun er så vanskelig å kjøpe til. :S Anonymous poster hash: 86d4c...efa
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 En blomsterbukett. Anonymous poster hash: da4f6...0a6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 Vi bruker ikke gi gave, men lage koselig kort ol. Men siden mamma kommer for å være barnevakt til uka pga min termin om ei uke (hun bor 80mil unna) ordner vi en liten oppmerksomhet. Tror det blir en god te, hjemmelaget kort og en fotkrem, hun liker slikt. Anonymous poster hash: 3a790...019
Syrin84 Skrevet 8. februar 2014 #17 Skrevet 8. februar 2014 Vin og blomster skal jeg gi kanskje litt kjedelig da..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Jeg tenkte jeg skulle bake boller og kjøpe en blomst, og skrive et fint kort:) Har ikke så mye penger akkurat nå... Anonymous poster hash: b024c...265
Serepta Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Her er vi praktiske : Blir en HH fleecejakke som jeg vet blir brukt.
Gjest meg&mini Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 Vin og blomster skal jeg gi kanskje litt kjedelig da.. Vin og blomster er perfekt:) Min mamma hadde blitt strålende fornøyd i hvertfall. I år får hun blomster og mine hjemmelagde knekkebrød som hun elsker:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2014 #21 Skrevet 8. februar 2014 Jeg sender en sms til min mor da vi ikke har noe god kontakt. Men vi pleier å bake noe godt å ta med til min far og svigerfar og svigermor på disse dagene. Da får både de og vi glede av det. For min del er det kjekkere enn å kjøpe noe til de som har alt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #22 Skrevet 8. februar 2014 I år har vi søstrene kjøpt 40 langstilka roser, en frisørsjampo, håndkrem, sminke og en bok (Vi pleier alltid å spleise). Alle samles til morsdagsmiddag hjemme hos mamma og pappa Anonymous poster hash: b8294...d9f
Jojo x3 Skrevet 8. februar 2014 #23 Skrevet 8. februar 2014 Jeg skal lage kake og ellers bare være sammen med henne og søsken.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 8. februar 2014 #24 Skrevet 8. februar 2014 Her blir det en kul kaffikrukke (noe hun faktisk har ønsket seg lenge altså hehe;) ), lakris og sjokolade. Så lager jeg en ostekake og sveler imorgen
Engeln Skrevet 9. februar 2014 #25 Skrevet 9. februar 2014 Mamma er en stresset dame som alltid er på farten så har nokk godt av å pleie bena litt. Men hun er ikke spesielt begeistret for å dra å få føttene ordnet på salong vet jeg både da hun er kilen og sjelden har tiden. Så jeg skal gi henne 'babyfoot'. (Slags poser man sitter med på bena i en time som gjør at død hud faller av etter et par dager og levner føttene silke myke, fås kjøpt på helsekost) Dermed får hun seg en liten spa opplevelse hjemme i sin egen stue en kveld med et glass vin til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå