Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Pleier mannen å varte dere opp? Laget barna tegninger? Osv;) Anonymous poster hash: 73747...aa7
Gjest Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Minstemann har laget kort i barnehagen, og hva mannen finner på - aner jeg ikke. Den eldste farte ut av huset nå for litt shopping tenker jeg Spør igjen i morgen
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Det blir kaffe, kake og gaver. Mann og barn har bakt kake, hemmelig, selvfølgelig, men det er begrenset hva som kan holdes hemmelig i ei hytte på 50 m2...
Altiboks Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Mellomste har laget noe som hun har pakket inn. Kjempespent på å åpne:) Ellers blir det nok en god frokost, og kaffe og kake senere:)
*Miss Marple* Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Blir alltid markert med gave fra barna. Ellers lager jeg som regel en god middag, om vi ikke spiser ute, og inviterer mine foreldre på enten middag eller kake (som jeg også stort sett baker selv). Syns det er koselig å markere, men er ikke opptatt av hverken mengde eller at jeg skal bli oppvartet
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 "Barna"har kjøpt nye treningskle til meg Les: jeg har kjøpt selv. Anonymous poster hash: a8abf...1ea
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Ja, blir som regel en form for oppmerksomhet ja, blomster, gave eller begge deler. I fjor fikk jeg gavekort hos en fotterapeut og et kort fra mannen hvor det sto at han elsker meg og et kort fra barna med et "du er verdens beste mamma" dikt de hadde laget selv. Stor stas Anonymous poster hash: 07de8...a1f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Har allerede fått kort laget i barnehagen, så jeg er fornøyd. Også skal jeg få sove lenge for første gang på et halvt år. Anonymous poster hash: 19431...95b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er ikke så glad i overraskelser og gaver, og det tror jeg mannen vet nå Men eldstejenta har laget et kort i bhg, også står mannen opp med de, og vekker meg til frokost rundt 10. Det er helt perfekt, og akkurat det jeg trenger og ønsker meg, nå som jeg er fødeklar. Også drar han et stykke for å kjøpe isbiter til meg, er avhengig nå. Så jeg får akkurat det jeg ønsker meg ut av dagen:) familiekos Anonymous poster hash: ca7b1...35e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Jeg får ingenting på morsdagen, jeg er alene med barna og baker en kake til oss Jeg føler det er unødvendig å markere denne dagen med gaver etc. Barna gir meg små overraskelser hele tiden for å vise at de setter pris på meg. I forrige uke skrev 7-åringen en beskjed på notisblokken på ipad'en : du er verdens beste mamma, jeg er så glad i deg. Søsteren på 4 puttet en lapp i matpakken min, der hun hadde tegnet meg og henne selv, med et hjerte rundt oss. Sånne små, men ekstremt varmende oppmerksomheter får jeg hele tiden, jeg trenger ingen ekstra markering. Anonymous poster hash: 7e665...ac4
sologsommer Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Jeg får gave og en masse oppmerksomhet. Eldste på 7 år gleder seg stort til morsdagen hvert år. Starter flere måneder før med og planlegge frokost osv.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Jeg fikk 20 røde roser igår da han kom hjem fra jobb, og imorgen har han sagt han skal bake sitronpai og ta meg og barna med ut å spise pizza 😊 Veldig snill mann, ja ❤ Anonymous poster hash: e8664...b10
LiveLoveShine Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Jeg får ingenting. 😳 Mannen min firer ikke ens bursdager. 🎈 Men det stopper ikke meg og lille jenten! 😊🎂
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Tror han har glemt hele greia. Jeg ønsker meg kort fra barna og en god frokost, så jeg er ikke kravstor, men jeg tror nok ikke jeg får noen av delene. Anonymous poster hash: e335b...9e3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Guttungen 4,5 ble hentet av sin bestermor på dagen i dag. De skulle ut på hemmelig ærende fikk jeg beskjed om. Da de kom hjem fikk jeg streng beskjed om å ikke titte i skapet hans. Så da venter det vel en gave tenker jeg. Har også bedt mamma og pappa på kake i morgen. Anonymous poster hash: c84e4...4d2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #16 Skrevet 8. februar 2014 Det tviler jeg sterkt på. Mannen er alltid den som ordnet alt i siste liten. I dag har han erklært at han kun skal se på OL. Vet også at han og barnet ikke har vært og ordnet noe tidligere i uka. Synes det er leit men sånn er det bare. Jeg ordnet alltid noe med barnet til farsdagen. Anonymous poster hash: b0482...455
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #18 Skrevet 8. februar 2014 Mannen lager Pavolva :-) Anonymous poster hash: 514c3...4ac
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #19 Skrevet 8. februar 2014 Barna har vært med mormor på kjøpesenteret i dag og kjøpt en gave til meg <3 5 åringen har lagd kort fra alle barna, og 3 åringen hadde lagd en gave i barnehagen. Den pakket hun så klart opp i bilen på vei hjem fra barnehagen Hun hadde perlet en blomst Anonymous poster hash: a27b5...aa4
Mammaaaaaa Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 Vet at minstemann har lagd noe i barnehagen! Han klarer så vidt å vente til i morgen med å gi det til meg! Og så pleier jeg å få kake og frokost på senga! Morsdag er koooos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå