Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt lyst på frukt, og har ikke vært spesielt sulten. Dette er ikke normalt for meg. Jeg husker bare at de få gangene det har vært slik har jeg vært gravid.

Jeg går på p piller, og pleier å hoppe over pausene, tar ca.3brett før jeg tar 7 dagers pause.

Nå har jeg gått ett brett og begynte rett på et nytt. Hadde jeg tatt den vanlige blødningspausen ville jeg ha begynt på 2.brett nå. Hvis noen forstår.. :D

Jeg tar jevnlig billigtester (hver gang jeg egentlig skal ha pause) for sikkerhertsskyld. Jeg tok en test for en uke siden og den var helt blank. Men pga. denne merkelige lysten på frukt tok jeg en test med morgenurin i dag. Og med engang kunne jeg se en veldig veldig svak strek.

Fikk helt sjokk..og nå sitter jeg her og tripper nervøst for ny test i morgen. Har bare to billigtester igjen, så vil ikke ta flere i dag.

Men kan disse testene vise falsk strek? streker er jo sååå svak. Selv har jeg aldri opplevd falske positive tester av billigtester før, og de har alltid vært kritthvite.

Anonymous poster hash: c7230...c58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det svak strek har du gravidhormoner i urinen. Den slår IKKE ut ellers.

Vil tro du er et par uker på vei.

Jeg tok test for en uke siden da skimtet jeg en svak strek.

I dag er det to like sterke streker.

Anonymous poster hash: ea8de...5bb

Skrevet

Stress å legge inn bilde da ....kan man ikke bare lime inn?

Skrevet

Er det svak strek har du gravidhormoner i urinen. Den slår IKKE ut ellers.

Vil tro du er et par uker på vei.

Jeg tok test for en uke siden da skimtet jeg en svak strek.

I dag er det to like sterke streker.

Men det er jo så mange som snakker om skyggestreker osv...blir virkelig i tvil siden det så vidt kan ses ..jeg fikk tatt et bilde det kan ses litt på, men får ikke lagt det inn her. 

Har vekslet mellom totalt sjokk og kvalme av sjokket og "neineinei"...til å begynne å bli redd den ikke er postiv.. Det passer ikke å få et barn til nå, men når passer det egentlig ... Jeg vil i hvert fall ikke være usikker.

Skrevet

Skimter du en strek har du hcg i urinen.

Eneste du kan gjøre er å vente et par dager og ta en ny.

For min del passer ikke en graviditet MEN barnet er veldig ønsket likevel. :-)

Skrevet

Et annet tips. Er det bare en skyggestrek vil den bli borte når testen tørker. Er den der fortsatt etter den har tørket er sannsynligheten for at det er spor av hormoner veldig sterk.

Min første som jeg var i tvil om ble tydeligere etter den tørket.

Skrevet

Begge mine graviditeter hadde jeg svake streker på testen de 2 første testingene.Biligtester. Tok så en cb digital og den sa gravid.

Anonymous poster hash: 96514...ab6

Skrevet

Hei,  nå fikk jeg lagt ved bilde. Det mørkeste bilde er gjort mørkere på photoscape, der viser streken best. Hilsen jeg som startet tråden.

post-42-0-03717100-1391859094_thumb.jpg

post-42-0-86034800-1391859094_thumb.jpg

Skrevet

Du er gravid :)

Anonymous poster hash: f5b57...35c

Skrevet

Hei,  nå fikk jeg lagt ved bilde. Det mørkeste bilde er gjort mørkere på photoscape, der viser streken best. Hilsen jeg som startet tråden.

Glemte å si at bilde til venstre er ikke redigert mørkere..kan noen se strek der?

Skrevet

Ser strek på begge! Jeg er gravid, og min første strek var enda svakere enn den du viser her:)

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Jeg vil si du er gravid ja.

Skrevet

Mine tester blir sånn uten å være gravid..

Anonymous poster hash: f7b3f...fc9

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg ser tydelig strek...

Lykke til med videre, kjære deg:)

Skrevet

Gratulerer, neste jul har du baby i hus!

Anonymous poster hash: f72ca...955

Skrevet

Du er nok gravid. Min første test skimtet jeg så vidt en strek. Nå sitter jeg har med en baby på brystet :)

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Det går bra, har roet meg litt nå, litt over sjokket :)

Mannen min fikk se testen, men han så ikke så nøye. Tror han trenger litt mer bevis. Han vil jo ikke ha flere, har han sagt. Jeg vil ha flere, men ikke først før om to år, når vi har kjøpt hus.

Uannsett, hvis det er et barn der inne så er det ikke noe annet enn å ønske det velkommen. Mannen min er forresten en fantastisk far som elsker barna sine, og jeg vet han vil elske et evt. nytt barn like mye, selv om det ikke var planlagt.

Nå får jeg bare slappe av og se hva testen viser i morgen. Jeg klarer fortsatt ikke helt å stole på den jeg tok i morges.

HI

Skrevet

Mine tester blir sånn uten å være gravid..

Anonymous poster hash: f7b3f...fc9

Mine også!

Skrevet

Har du flere billigstrimler? I så fall kan du klippe den i to på langs, så har du to. Det har jeg gjort, er testoman og gnien.

Skrevet

Villa da brukt den ene nå, Hcg har allerede steget litt, så det kan være like mye hcg i urinen nå som morgenurinen fra før i dag.

Skrevet

Har du flere billigstrimler? I så fall kan du klippe den i to på langs, så har du to. Det har jeg gjort, er testoman og gnien.

He he det var en god ide :D

Skrevet

Jeg trodde alltid en strek var en strek, men det der tok jeg feil.

Jeg tok en test tidlig i morges, og den var helt hvit. Så gikk jeg og la meg igjen. Etterpå tok jeg den siste testen jeg hadde igjen, og den ble også hvit (utenom kontrollstreken).

Nå innser jeg hvor mye jeg ønsket et barn til. I hele går tenkte jeg på alt mulig og laget planer for fremtiden og begynte å glede meg.

Nå er alt borte og jeg får jo ikke flere barn senere heller for mannen min vil jo ikke ha flere.

HI

Skrevet

Nå så jeg på testene igjen fra i morges, den ene er fortsatt kritthvit, men den andre kan jeg se hvor streken skal være på en måte, men uten farge 

Men håpet er vel ute.. :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...