sug lut Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 opp halv sju er ikke så elsk, men det er vakkert ute, jeg hr styrta kaffe og kanskje kommer sola.
Ziva Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Elsk har jeg ikke så mye av enda men regner med at det strømmer på i løpet av dagen. Dagen skal tilbringes på jaktfeltstevne på Torpa. Langt å kjøre men vinnerinstinktet er på plass og gubben skal slås.
Gjest Kira Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Ingen elsk i sikte. Søvnmangel er tortur!!! Over og ut!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Elsk: Venter med den til Kira bjeffer har fått sovet litt. Jeg behøver ikke gni det inn akkurat.
Gjest Fru Banderas Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Det er nydelig ute, etter at det snødde i går, og det nå er strålende solskinn og lyseblå himmel. Må nok ut med kameraet etterpå!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Har sovet lenge og ble våknet med kaffe på senga, det er elsk det! Føler med deg, Kira, er vondt med søvnmangel.
Musemorbr / Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har sovet en time på sofaen, noe som merkelig nok har gitt mer overskudd enn sengesøvn hele den siste uka har klart. Jeg har drukket TO kopper kaffe. En før jeg sovnet, og en nå. (Sorry hypre mageboer.) Og han som nylig ble tre har sittet eksemplarisk og puslet med sin nyarva smålego. Elsk i massevis det! Nå sa min bedre halvdel at han blir ferdig med å bygge kontoret i dag, sånn at babyrommet kan få bli 100% babyrom i morgen, i stedet for lager for fem store plastkasser, en arkivreol og datamaskin med utstyr. Superelsk! Kira, prøv sofasøvn du også. Kanskje det funker?
Ugl@ ruger... Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Var deilig å sove ut, kun avbrutt av et par tissepauser og et nattmåltid i natt.....det merks at man er gravid. Må ha et glass melk og en banan sånn i 3-4 tida....å skulle en eller begge deler være tom er det krise!!!!
bIomstre Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Vesla ELSKER lørdager! Hun elsker lørdager så mye at hun har begynt å stå opp kl 0630 for å få benyttet den mest mulig (vekkes 7 hverdager)... Mor får jo også gjort litt da: http://instagram.com/p/kJnqv0B77Y/ God lørdag!
Musemorbr / Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Vesla ELSKER lørdager! Hun elsker lørdager så mye at hun har begynt å stå opp kl 0630 for å få benyttet den mest mulig (vekkes 7 hverdager)... Mor får jo også gjort litt da: http://instagram.com/p/kJnqv0B77Y/ God lørdag! Får ikke sett noe fordi du har lukket profil. Kjenner dog fenomenet. Ekstra tidlig oppvåkning på lørdager, eller dager man skal gjøre noe annet spennende - som man kanskje aller helst bør være uthvilt for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå