Gå til innhold

Åh himmel og hav... Sukkerfyrer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket litt med en i kveld, la han til på facebook.. Da begynte det, "hva har du å skjule?" Jeg, ehh ingenting? Han mente at jeg hadde masse å skjule siden han ikke fikk se vennelisten min, og fordi tidslinjen min var tom..

Prøvde å forklare at alle ikke er like åpen på face og at jeg har slettet tidligere innlegg... Å neida, det gikk ikke ann å slette innlegg, bare skjule de. Javel mr jobbe med It, men jeg har fått slettet alle mine innlegg, og der var jeg blokkert på både face og sukker :P Og nei, jeg har ingenting å skjule, liker bare å holde facen ren og pen ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha :-p

Jeg tar en gang i blant en shinings på fb.. Jeg SLETTER (hehe ;) ) ganle innlegg og rydder i album osv...

Har en annen side ingen andre vet om..... (Ironisk ;-) )

Anonymous poster hash: 6c96e...0d7

Skrevet

Hehe vet ikke om jeg skal le eller grine ;) Men sånn sett så var han jo grei med å luke seg selv ut over potensielle dater ;) Tror jeg skal holde mg vekke en stund nå :P

Skrevet

Kjekt når de slitsomme paranoide guttene rydder seg selv ut av veien. Så slipper du å gjøre det. ;)

Skrevet

Hehe ja det er veldig greit :) Ikke måte på paranoid heller da ;) Jeg har absolutt ingenting å skjule what so ever, men syns ikke noe om å brette ut alt på face :) Men det var visst noe aaaalle gjorde :P Tosken meg som ikke gjør det altso ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...