Snakkelittmeddeg Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Har snakket litt med en i kveld, la han til på facebook.. Da begynte det, "hva har du å skjule?" Jeg, ehh ingenting? Han mente at jeg hadde masse å skjule siden han ikke fikk se vennelisten min, og fordi tidslinjen min var tom.. Prøvde å forklare at alle ikke er like åpen på face og at jeg har slettet tidligere innlegg... Å neida, det gikk ikke ann å slette innlegg, bare skjule de. Javel mr jobbe med It, men jeg har fått slettet alle mine innlegg, og der var jeg blokkert på både face og sukker Og nei, jeg har ingenting å skjule, liker bare å holde facen ren og pen hehe
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Hahaha :-p Jeg tar en gang i blant en shinings på fb.. Jeg SLETTER (hehe ) ganle innlegg og rydder i album osv... Har en annen side ingen andre vet om..... (Ironisk ;-) ) Anonymous poster hash: 6c96e...0d7
Snakkelittmeddeg Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2014 Hehe vet ikke om jeg skal le eller grine Men sånn sett så var han jo grei med å luke seg selv ut over potensielle dater Tror jeg skal holde mg vekke en stund nå
Soon to be mum Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Kjekt når de slitsomme paranoide guttene rydder seg selv ut av veien. Så slipper du å gjøre det.
Snakkelittmeddeg Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2014 Hehe ja det er veldig greit Ikke måte på paranoid heller da Jeg har absolutt ingenting å skjule what so ever, men syns ikke noe om å brette ut alt på face Men det var visst noe aaaalle gjorde Tosken meg som ikke gjør det altso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå