Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har lenge sett at han holder på og prater med ei jente om hvor pen hun er og at hun kan komme til han ogsåvidere. Nå har han også begynt og slette historiken på pcen og ta med seg mobilen "overalt" Han har fått en sjangse til etter sist gang... Og nå veit jeg ikke om jeg takler det mer.Hvordan si ifra uten og "klikke totalt"??? og hvordan i det heletatt klare dette?? Anonymous poster hash: 26fa6...2b8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Har dere barn? Anonymous poster hash: 8302e...159
SnekkerPelle Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Spenning i en travel hverdag? Gi et ultimatum?
SnekkerPelle Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Etter noen år på baken, ville jeg absolutt ventet til i morgen. Endret 7. februar 2014 av SnekkerPelle
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Da prøver jeg og vente Anonymous poster hash: 26fa6...2b8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor skal du klare dette uten å klikke totalt? Slik jeg leser innlegget ditt er dette noe lignende som har skjedd tidligere? Jeg hadde klikka i vinkel uansett, og ikke vært redd for å vise det. I mine øyne er den eneste måten å håndtere slikt på å vise på alle måter at dette er helt uakseptabelt, og da gjerne ved å klikke. Anonymous poster hash: 834df...9f0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor skal du klare dette uten å klikke totalt? Slik jeg leser innlegget ditt er dette noe lignende som har skjedd tidligere? Jeg hadde klikka i vinkel uansett, og ikke vært redd for å vise det. I mine øyne er den eneste måten å håndtere slikt på å vise på alle måter at dette er helt uakseptabelt, og da gjerne ved å klikke.Anonymous poster hash: 834df...9f0 Tror du treffer han hardere ved å sette dine følelser til side og bare be han ta med seg det nødvendigste å finne seg ett sted å være for helgen. Si du vet hva han gjør og må ha tid til å tenke! Ingen liker å ikke bli brydd seg om, han kommer garantert til å trygle! Slå av mobil og ta deg en tenke helg, støtt deg på venninner/familie. Ved å bli sint osv viser du du fremdeles bryr deg og det gjør du sikkert, men jeg ville ikke gitt noen den om jeg ikke var 100% sikker på jeg ville fortsette med "slasken". Ingen fortjener bli behandlet som du blir! Anonymous poster hash: 3ceb2...86b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor skal du klare dette uten å klikke totalt? Slik jeg leser innlegget ditt er dette noe lignende som har skjedd tidligere? Jeg hadde klikka i vinkel uansett, og ikke vært redd for å vise det. I mine øyne er den eneste måten å håndtere slikt på å vise på alle måter at dette er helt uakseptabelt, og da gjerne ved å klikke.Anonymous poster hash: 834df...9f0 Tror du treffer han hardere ved å sette dine følelser til side og bare be han ta med seg det nødvendigste å finne seg ett sted å være for helgen. Si du vet hva han gjør og må ha tid til å tenke! Ingen liker å ikke bli brydd seg om, han kommer garantert til å trygle! Slå av mobil og ta deg en tenke helg, støtt deg på venninner/familie. Ved å bli sint osv viser du du fremdeles bryr deg og det gjør du sikkert, men jeg ville ikke gitt noen den om jeg ikke var 100% sikker på jeg ville fortsette med "slasken". Ingen fortjener bli behandlet som du blir! Anonymous poster hash: 3ceb2...86b Signerer denne Anonymous poster hash: 3c83b...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå