Gå til innhold

10 mnder og våkner hver kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn mellom 22.00-22.30 våkner junior her. Våkner med ett hyl og vi bruker ca ti min på og roe han. Får ikke roet han i senga så må ta han opp på armen. Ser på hele gutten at han er kjempe trøtt,men han nekter rett og slett og sovne igjen:/

Kan ta alt i fra 1-2 timer før han sovner igjen. Har prøvd med flaske,mat,bleie,leke litt og bare kose med han bare små surver og gnir seg i øya hele tida. I begynnelsen satt han kun på armen og vi gikk ikke ut av rommet fordi han må skjønne at det er natta og ikke morran. Men nå har vi gitt opp det ettersom dette har foregått ca 3-4 uker..

Noen som har noen tips til hvorfor han våkner sånn og hva vi kan gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe svar, men har det på akkurat samme måten, bare at det starter litt tidligere på kveldene, ca 20.30. Det eneste som funker hos oss er at jeg steller meg og legger meg med henne for natta, rett og slett. Så jeg henger meg på tråden og håper så inderlig at noen har svaret! :) lykke til ihvertfall!

Anonymous poster hash: 3084a...ec5

Skrevet

Dytter litt jeg. Hadde vært fint å kunne være litt med mannen på kveldene og :)

Skrevet

Dytter for siste gang. Er det ingen som har det på samme måte?

Skrevet

Her er det sånn. Bruker som regel å ta ham med ned i stua, det ender med at vi legger oss alle sammen kl 23-24. Trøster meg med at det nok går seg til, selv om alle barna mine har hatt problemer med innsovning. De sover godt på morningen da.....

Skrevet

Her er det sånn. Bruker som regel å ta ham med ned i stua, det ender med at vi legger oss alle sammen kl 23-24. Trøster meg med at det nok går seg til, selv om alle barna mine har hatt problemer med innsovning. De sover godt på morningen da.....

Bra at det ikke bare er hos oss. Nå har det vært sånn i snart 4 uker, jeg vet ingen annen råd enn å se det ann. Takk for svar:)

Skrevet

Du må i allefall kutte ned på servicen.Det blir han bare forvirret av.Ganske normalt med slike perioder, men derfor er det ekstra viktig å ikke lage dårlige vaner av det som å leke, gi mat osv.Det er å gjøre seg selv en mega bjørnetjeneste.

Anonymous poster hash: 436e5...4c2

Skrevet

Du må i allefall kutte ned på servicen.Det blir han bare forvirret av.Ganske normalt med slike perioder, men derfor er det ekstra viktig å ikke lage dårlige vaner av det som å leke, gi mat osv.Det er å gjøre seg selv en mega bjørnetjeneste.

Takk for svar til deg og! Hva tenker du at man bør gjøre? Ikke ta henne/han opp? Min er ihvertfall lys våken, så det er lite hensikt i å prøve på å få de til å sove igjen med en gang...

Skrevet

Ingen tips desverre, har en på 17 mnd med samme tendens, men det fortsetter resten av natten også.. Er i ferd med å gi opp da jeg ikke skjønner hvorfor.. De to andre sover hele natta og har gjort det fra 3 mnd.

Anonymous poster hash: d86f1...b9c

Skrevet

Takk for svar til deg og! Hva tenker du at man bør gjøre? Ikke ta henne/han opp? Min er ihvertfall lys våken, så det er lite hensikt i å prøve på å få de til å sove igjen med en gang...

Det kan nok virke som om de er lys våkne, men jeg ville nok i allefall holdt meg inne på soverommet. Kan gjerne ta opp barnet til det slutter å gråte, men så legge det ned igjen når det er ferdig. Hvis man legger til en dårlig vane hvis man begynner med underholdning osv når de egentlig skal sove. Da blir de vant til det og man kommer inn i en ond sirkel.Jeg har barn nr tre som er slik nå og det går over.Men man må være konsekvent og bestemt for å få en slutt på det.Selv om det river i sjela innimellom ;-)

Skrevet

Blei noen skrivefeil ser jeg...er ikke så lett fra mobil😏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...