Gå til innhold

Jeg innser og innrømmer:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha sett noen episoder av "Norges styggeste rom", så innser jeg beklageligvis at jeg dessverre har styggere rom enn det som blir presentert der.

Det er faktisk litt tøft å innrømme,... (Herregud hva tenker folk som kommer hit for første gang?)

Jeg er helt seriøs :-(

Andre som har sjeldent stygge rom?

Anonymous poster hash: 24761...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huset vi bor i nå er litt av begge deler. Kjøkkenet vår er kjempefint! Stua er litt blanding av gammelt og nytt, litt forskjellige stiler. Badet er 20 år gammelt, men hvitt og helt ok. Annen etg (loftstuen) kunne fint vært med på norges styggeste rom ;) soverommene er helt ok.

Her har vi byttet kledning på huset, etterisolert og byttet vinduer. Til våren skal vi selge, så jeg gidder ikke gjøre noe mer nå. Vil ikke kjøpe nye møbler, eventuel male de jeg har, for jeg veit jo ikke hvorfan jeg vil ha det i det nye huset. (Har ikke kjøpt nytt hus enda)

Så ja, jeg kunne nok fint fått denne "pokalen" jeg også ;)

Skrevet

Oi... Hvordan ser dine rom ut da? Mener det ikke frekt..

Anonymous poster hash: b02d9...8d0

Skrevet

Her ble badet pusset opp på midten av 70 tallet. For 10 år siden malte vi over veggene selv. Kjøkkenet er det samme, men der malte vi skapfrontene også, ikke bare veggene. Ellers har huset en god del furupanel og 35 år gammel linolium men det rare er at det er veldig hyggelig her. Kansje ikke spesielt pent, men det er et hus der folk trives.

Anonymous poster hash: da446...8a5

Skrevet

Her ble badet pusset opp på midten av 70 tallet. For 10 år siden malte vi over veggene selv. Kjøkkenet er det samme, men der malte vi skapfrontene også, ikke bare veggene. Ellers har huset en god del furupanel og 35 år gammel linolium men det rare er at det er veldig hyggelig her. Kansje ikke spesielt pent, men det er et hus der folk trives.Anonymous poster hash: da446...8a5

Dwt er ikke huset det kommer an på, men menneskene som bor der :) det er nok derfor det er hyggelig å være hos dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...