Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 http://blog.petflow.com/millions-around-the-world-have-called-this-woman-insane-but-she-wont-stop-you-have-to-see-this/Hvor syk går det an å bli? Man hører jo tydelig at babyene ikke har det noe godt!!! Stakkars små kroppene, det der er jo tortur! Skulle ønske noen kunne gjøre det samme med henne, så hun får kjenne sin egen medisin!Selv hadde jeg garantert fått så til de grader vondt i kroppen, og jeg er godt trent på alle måter. Også hadde jeg nok kastet opp og vært dårlig i flere dager...Huff å huff, gråt når jeg så videoen! SYKE MENNESKE! Anonymous poster hash: 3be50...3e3
SnekkerPelle Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Hva er det der da? "Babyyoga"? Orker ikke å klikke meg inn 😔
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Har sett den før. Den er helt grusom. Og det er faktisk mange som kopierer det også Anonymous poster hash: ae9c6...26d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Jeg så noen poste den på face, men jeg turte ikke se, og tør det heller ikke nå. Anonymous poster hash: 59bad...633
Nullstress;) Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Ser at andre foreldre prøver det samme! Det må jo være stor fare for at babyen får en slulder o.l ut av ledd!!! At hun ikke blir annmeldt!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Hva er det der da? "Babyyoga"? Orker ikke å klikke meg inn Er "babyyoga" ja, men tviler på at det er noe sunt for barna. Det er er mer karusell hvor du må henge etter hender og føtter uten noe beskyttelse mot hodet eller andre kroppsdeler som er i fare for å få sleng eller komme ut av ledd. Anonymous poster hash: 3be50...3e3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Slike mennesker skulle jeg møtt på alene i en mørk bakgård så de fikk smake sin egen "medisin". Kjenner det koker over for meg, delux. Jeg er ganske hardfør, men orket bare se litt.. Men de der foreldrene som gir babyene fra seg til henne skulle jeg også hatt for meg selv en stund, de er jo like ille, om ikke verre.. Anonymous poster hash: 35d22...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå