Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Noen som har forslag til dåpsgave til en vennines sønn ? Til broren kjøpte jeg et Røros pledd, vurderer å kjøpe det til sønn nr 2 og, men tenker litt at han kanskje bruker brorens pledd og at dette da ikke vil bli brukt ? Andre forslag ? Anonymous poster hash: cdbfb...a04
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Jeg syns barneservise er fint å gi. Det kan man bruke hver dag (som et ullpledd) og så er det noe barn flest syns er gøy å ha når de skjønner at det er bare deres. Anonymous poster hash: d8253...306
jostine Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Mange fine dåps-sparebøsser hos gullsmeden
Mithuriel Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Vi fikk liten tursekk med termos og matboks oppi! Det var veldig koselig og overraskende
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Bunadsølje synes jeg var supert å få! Anonymous poster hash: 2e381...73d
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Fast dåpsgave herfra: bunadsølv.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Georg jensen sparebøsse, de er skikkelig fine Komplett barneservice noe som alltid er kjekt å få. Medlemskap i boligbyggelag der de bor (ala obos) Jeg gav perlekjede + armbånd til fadderbarnet mitt og hver bursdag gir jeg 4 nye perler og dagen ho skal konfirmeres så skal jeg få det tredd om slik at ho har et flott perlesett resten av livet. Ordentlig smykkeskrin. Sølv til bunad som kan samles opp igjennom (greit å høre med foreldrene ang bunad først kanskje) Tursekk med sitteundelag, kopp/asjett, lommelykt, kompass, osv. Anonymous poster hash: 430ba...4dc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Kjøp samme type ledd bare i annen farge eller annet mønster. Mine er i hvertfall fortsatt veldig glade i sine pleid selv om de er skolebarn nå. Anonymous poster hash: 86971...dfa
Appelsinpiken Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Ville kjøpt et pledd til, bare i annen farge her deler de ikke på teppene sine iallefall! Meget egne små frøkner
Snartmamma2015 Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Supert ! Takk for tips - tror det blir pledd eller tursekk og termos. Har også tenkt på barneservise, men i de tre barnedåpene jeg var i fjor, fikk alle tre flere sett med dette. Bunadsølv tror jeg er lite vits i da jeg tviler på at disse gutta skal ha bunad
Tjofsen Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Gyngehest. Har tipset om dette i andre tråder også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå