Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 hvordan fikk dere fikset det? hva gjorde legen? Dette er pinlig!!!!!! Jeg og samboer lekte litt for tull,(ikke seksuelt.. haha), og han dro nok albuen ut av ledd eller noe.. Dette skjer med 5% barn i året, og meg... Det gjør så sinnsykt vondt! Klarer ikke vente helt til mandag og lege, samtidig føler jeg ikke at dette er noe for legevakten.. (Hei, jeg hadde brytekamp med samboer for å vise at jeg er like sprek som før....... DET skjer IKKE!!!! ) Anonymous poster hash: 37629...b48
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 hvordan fikk dere fikset det? hva gjorde legen? Dette er pinlig!!!!!! Jeg og samboer lekte litt for tull,(ikke seksuelt.. haha), og han dro nok albuen ut av ledd eller noe.. Dette skjer med 5% barn i året, og meg... Det gjør så sinnsykt vondt! Klarer ikke vente helt til mandag og lege, samtidig føler jeg ikke at dette er noe for legevakten.. (Hei, jeg hadde brytekamp med samboer for å vise at jeg er like sprek som før....... DET skjer IKKE!!!! ) Anonymous poster hash: 37629...b48 Har du fått albuen ut av ledd så tar du selvfølgelig kontakt med legevakten. Jeg har fått albuen ut av ledd en gang. Den ble satt på plass i narkose, ble gipset i flere uker og det ble mange måneders sykemelding med opptrening. Kom deg avsted jente Anonymous poster hash: adbe9...fe6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Hvis du synes det er bedre å ikke bli flau og heller risikere varige skader i hele armen og hånden, så lar du være å dra til legevakten.... Ærlig talt, hvis du synes dette er flaut, da har du virkelig ikke noen anelse hva helsearbeidere får av merkelige historier Så lenge dere virker til å være lykkelige og ingen andre tegn til evt vold så ville tenkt at dere sikkert har det morsomt sammen Seriøst - du risikerer å skade nerver i armen for alltid. Hvis dette skjer så vil du aldri bli bra igjen, og risikerer i verste fall lammelser i underarmen og hånden. Dette kan fint unngås ved å få satt albuen på plass og sjekket at ikke noen nerver er kommet i klem. Dette kan være en alvorlig skade, så kom deg til legevakten i kveld! Anonymous poster hash: 2aa87...ac1
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Hvordan gikk det hi? Anonymous poster hash: adbe9...fe6
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Har du ikke mer smerter enn at turen til legen kan vente til mandag. Ja, da har du ikke albuen ute av ledd. Anonymous poster hash: db3a3...605
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Lillebror har fått albuen ut av ledd 2 ganger. Det gjør noe mindre vondt om armen holdes helt i ro, men det er som andre understreker veldig viktig å få på plass med en gang. Hos barn er det både mindre farlig og mindre vondt. Hos oss kom ambulansen hjem og hadde med lege som ordnet det. Måtte på kontroll etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå