Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 ..og blir like redd som meg?? Pysa her som såvidt tør gå på do etter episode. Føler A ser på meg :-s Anonymous poster hash: 27dbb...b5f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 He he, nei blir ikke redd, men det er en utrolig spennende serie! Jeg ble helt hekta! Anonymous poster hash: 94852...713
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Ha ha, kjenner meg igjen! Skulle se siste sesongen på netflix, begynte på en episode som jeg bare måtte stoppe av redsel! Sambo bare fnyser av meg, for det er visst en barne/ungdomsserie? Ja ja, jeg får vel bare innse at jeg hører til i den kategorien, for jeg synes jo A er kjempeskummel! He he... Anonymous poster hash: e9386...f2c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Synes det er mørkt hele tiden, føler alltid noen står utenfor vinduet deres å ser inn. Og de der svarte hette jakkene, fysj. Men er hektet å må se Anonymous poster hash: 27dbb...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå