Gå til innhold

Ja, hva kan man si.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo ingenting imot disse mørkebrune uttalelsene hennes da, - type "ABB har jo eeeegentlig ganske mye fornuftig å si" osv. 

Skummelt med slike mennesker med så mye luft mellom øra at hodet nesten letter fra kroppen deres.

Skrevet

Komplett idiot. I ordets klassifiserende betydning hos Henry Goddard, altså iq under 30.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Amøbe. Faktisk.

Skrevet

Hadde det vært mitt barn hadde jeg bytta etternavn og flytta på hemmelig adresse. Noe sånt hadde jeg aldri kunnet vedkjenne meg. Faktisk veldig få av disse bloggerne når jeg tenker meg om. 

Skrevet

Åheisan, et vaskeekte nek jo. Duogdu...

Uffoguff...

Skrevet

Hadde det vært mitt barn hadde jeg bytta etternavn og flytta på hemmelig adresse. Noe sånt hadde jeg aldri kunnet vedkjenne meg. Faktisk veldig få av disse bloggerne når jeg tenker meg om. 

Det er helt riktig. Det, Paradise Hotel, Vigrid og Frp.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Å kjære vene - jeg sliter litt her med å hente inn underkjeven siden den ramlet bare lengre og lengre ned egentlig.

En god investering for mor og far er kanskje et par timer hos advokat slik at man kan sikre arveløshet?

Skrevet

Jeg trykker ikke på linker til dumme bloggere, tar deres ord for at jeg bør la være å få denne jenta (?) til å tro at mange leser det hun skriver. 

Skrevet

Å kjære vene - jeg sliter litt her med å hente inn underkjeven siden den ramlet bare lengre og lengre ned egentlig.

En god investering for mor og far er kanskje et par timer hos advokat slik at man kan sikre arveløshet?

Lar seg tyverr ikke gjøre i norge, men man kan låne over pipa så det ikke er noe å arve. 

Skrevet

Det er helt riktig. Det, Paradise Hotel, Vigrid og Frp.

Her slo avisa stort opp at vi hadde TO representanter til Paradise Horeting i fylket. Og jeg tenker bare.. nei. Det er ikke noe å skryte av faktisk. 

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Lar seg tyverr ikke gjøre i norge, men man kan låne over pipa så det ikke er noe å arve.

Nei pokker du sier noe der. Pliktarv og det greiene der - har jo tatt no jus, så strengt tatt burde man vite sånt. Da går man for lån :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...