ellen-propellen Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 http://heidialexandra.no/bort-med-bjorken/#.UvVECJG9KK1 Lurer på om foreldrene leser bloggen hennes?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Dette er jo ingenting imot disse mørkebrune uttalelsene hennes da, - type "ABB har jo eeeegentlig ganske mye fornuftig å si" osv. Skummelt med slike mennesker med så mye luft mellom øra at hodet nesten letter fra kroppen deres.
sug lut Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Komplett idiot. I ordets klassifiserende betydning hos Henry Goddard, altså iq under 30.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Hadde det vært mitt barn hadde jeg bytta etternavn og flytta på hemmelig adresse. Noe sånt hadde jeg aldri kunnet vedkjenne meg. Faktisk veldig få av disse bloggerne når jeg tenker meg om.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Åheisan, et vaskeekte nek jo. Duogdu... Uffoguff...
sug lut Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Hadde det vært mitt barn hadde jeg bytta etternavn og flytta på hemmelig adresse. Noe sånt hadde jeg aldri kunnet vedkjenne meg. Faktisk veldig få av disse bloggerne når jeg tenker meg om. Det er helt riktig. Det, Paradise Hotel, Vigrid og Frp.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Å kjære vene - jeg sliter litt her med å hente inn underkjeven siden den ramlet bare lengre og lengre ned egentlig. En god investering for mor og far er kanskje et par timer hos advokat slik at man kan sikre arveløshet?
Iiiiik Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Jeg trykker ikke på linker til dumme bloggere, tar deres ord for at jeg bør la være å få denne jenta (?) til å tro at mange leser det hun skriver.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Å kjære vene - jeg sliter litt her med å hente inn underkjeven siden den ramlet bare lengre og lengre ned egentlig. En god investering for mor og far er kanskje et par timer hos advokat slik at man kan sikre arveløshet? Lar seg tyverr ikke gjøre i norge, men man kan låne over pipa så det ikke er noe å arve.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Hadde det vært mitt barn hadde jeg bytta etternavn og flytta på hemmelig adresse. Noe sånt hadde jeg aldri kunnet vedkjenne meg. Faktisk veldig få av disse bloggerne når jeg tenker meg om. Det er helt riktig. Det, Paradise Hotel, Vigrid og Frp. Her slo avisa stort opp at vi hadde TO representanter til Paradise Horeting i fylket. Og jeg tenker bare.. nei. Det er ikke noe å skryte av faktisk.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Å kjære vene - jeg sliter litt her med å hente inn underkjeven siden den ramlet bare lengre og lengre ned egentlig. En god investering for mor og far er kanskje et par timer hos advokat slik at man kan sikre arveløshet? Lar seg tyverr ikke gjøre i norge, men man kan låne over pipa så det ikke er noe å arve. Nei pokker du sier noe der. Pliktarv og det greiene der - har jo tatt no jus, så strengt tatt burde man vite sånt. Da går man for lån
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå