Gå til innhold

Hva har dere på fredagsbordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har tapas og ei flaske god rødvin:-)

God helg allesammen:-)

Anonymous poster hash: 3ff28...51e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En duk, en sutt og et FB blad...

Skrevet

Plastelinasaker, to laptoper, en smuthie, mobil og SNART en liten flaske rosè :vin:

Skrevet

Hehe.. En tom tallerken, et tomt glass, babyen sin lue og cardigan (!), en barnebok, foreldre og barn og mamma, en dukke, en hårstrikk, en taperull (!!), en gaffel, en tom smoothiepose, en skål med halvt oppspist frokostblanding og en fjernkontroll..:P

Anonymous poster hash: fe983...881

Skrevet

En flaske fantastisk exotic, en sånn sherbet bruspulverpakke :-P

Anonymous poster hash: 2540d...130

Skrevet

Et glass ingefærøl. Eneste som hjelper på kvalmen i dag :( 

Skrevet

Lønns- og trekkoppgave, fjernkontroll og et kosedyr.

Skrevet

Aner ikke. Er på jobb :/

Anonymous poster hash: b6d92...006

Gjest meg&mini
Skrevet

En hårstrikk, en fjernkontroll og et lysfat.

Skrevet

Et glass pepsi max, som snart skal erstattes av et glass rødvin eller to, et lysfat og en iPad. Litt chips og godis skal vi nok også snart få plass til tenker jeg ;)

Anonymous poster hash: 50bc3...1fe
Skrevet

Fjernkontroller. Børsten til hunden? En plast dinosaur. Snusen til mannen. En penn. Og det beste. Mellerpapir. Den siste er min feil.

Anonymous poster hash: ce1a0...0bb

Skrevet

Bladet motor, strikkepinner, en års kalender, 2 glass, en capri-sonne, fifty shades of grey bok 3, håndkrem og hudkrem, fat med lys, penner i all slags farger, mobiler, fjernkontroller, avis og nesesuger... har stort stuebord

Anonymous poster hash: 1fd9c...69f

Skrevet

Frukt og en nå tom isboksmed ben and jerrys..... Farlig å starte på, blir tomt til slutt.

Skrevet

En nesten tom vinflaske, to farrisglass, en skål sjokolade, tente lys og en duk. :-)

Skrevet

En puslespillbit, et glass med vann. Skulle aller helst hatt god rødvin, spekemat og noen syndige muggoster, men altfor gravid til slike utskeielser:(

Anonymous poster hash: bedc3...1bf

Skrevet

En pondusbok, mannens tomme colaboks og en tuttekopp som er mini sin..

Anonymous poster hash: 9c46d...883
Skrevet

Serviettholder, to telysestaker, en drikkeflaske med vann, en fjernkontroll, en pinne av uviss opprinnelse som eldstejenta har proklamert som sin tryllestav, et glass rosévin (meg) og en øl (mannen).

Skrevet

Akkurat nå ligger det: en duk, et lysfat, et par briller, to mobiltelefoner, ett par briller, en flaske ketchup, ei skål med spaghetti og en eske med p-piller :P
Kanskje jeg burde hente noe og drikke (vann elle brus)..

Anonymous poster hash: f4bee...ce3
Skrevet

Skriveblokk, penn, to glass vann, en skål med smågodt, et fruktfat, en duk, et tent kubbelys og en smekke.

Skrevet

Strikketøy, en kopp te, fjernkontroller og en duk. Snart kommer det en flaske vin frem :)

God helg :)

Skrevet

Vannflaske, vannglass, Løveungen, rosineske, Miwana nesespray, hårstrikk, en nesten tom skål med blåbær. Vi har også ca førti blåbær under sofaen.

Anonymous poster hash: 7b6f4...d3b

Skrevet

Jeg og mannen har tapas og ei flaske god rødvin:-)

God helg allesammen:-)

Anonymous poster hash: 3ff28...51e

Beina!!

Gjest Pusikatt
Skrevet

Hundebørste, duk, lysfat, en tom godteskål, et vannglass, et Pepsi Max-glass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...