Gå til innhold

Hvor gravid går det an å bli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 7 og er med i en tråd som heter noe som termin Oktober eller noe på 1. Trimester. Der er det vel folk som snart nærmer seg uke 10 til nettopp kommet seg ut av senga etter en runde i høyet. Og det er snakk om symptomer i alle retninger og folk er gått bananas med hcg' måling(hva nå enn det er) og graviditetstester. Jeg vil jo tro at en positiv test pluss uteblitt mensen sier sitt. Så tilbake til overskriften, hvordan kan man bli så gravid over natten? Fra en helt vanlig dag til å bare måååå ha ditt og datt, plutselig akutt trøtt, oppblåst og innimellom alt dette så ta et par tester til, gjerne hcg måling også sikkert. Beklager min frustrasjon men måtte bare få det ut også kanskje jeg lurer litt på om det er jeg som er unormal som ikke har alle disse bekymringene og som ikke leter etter symptomer og cravings. Beklager ingen avsnitt men er ingen racer på tlf til det.

Anonymous poster hash: 25b4e...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle er like "hengivne" til symptomjakt, og testing ;)

Bare vent, den dagen kommer nok når du også får dilla også videre ;)

Tror ikke man skjønner det, før man er der :)

Skrevet

Kan nok stemme det😛 har gått et svangerskap uten å ha det der heller. Men kan brått komme nå. Syntes det bare høres tidlig ut til å nesten nettopp kommet ut av senga til å bare måtte ha noe. Men som du sier, man skjønner vel ikke før man har vært der selv.

Anonymous poster hash: 25b4e...850

Skrevet

Haha. Har tenkt det samme.

De har bekkenløsning ti minutter etter de tissa på en pinne og bare MÅ ha sjokolade.

De aller beste er de som oppfører seg som troll og skylder på hormoner. Greit jeg kjenner disse hormonene selv men jeg har fortsatt ikke glemt folkeskikk.

Festlig å observere da.

Anonymous poster hash: 43ecf...cbc

Skrevet

Jeg er også en av de som lurer på det samme.. Oppdateringer og bilder på Facebook hver time, om ikke oftere..

Selv er jeg 37 uker nå, og har ikke vært i nærheten av å være slik.. Men venninna mi er hyper gravid og deler ALT, som f.eks hvergang hun har vært på do, og dagens snop skål..

Anonymous poster hash: 4da47...a6d

Skrevet

Takk HI, at du skriver det jeg har tenkt ganske mange gang selv.

Er 7 mnd gravid, og har enda ikke mista vettet. Ser mange sier de blir hormontroll osv, men må si jeg fint har klart å oppføre meg like bra som før jeg ble gravid. Ikke noe grining og sinneutbrudd her. Heller ikke fått verken dilla på noe spesiell mat, eller behov for å spise mer enn før.

Anonymous poster hash: a5093...e66
Skrevet

Jeg er snart 32 uker, er litt mere glad i godteri nå enn ellers bare ;) men enig med deg, syns noen drar den langt to min etter positiv test

Anonymous poster hash: fc41e...32d

Skrevet

Jeg kan bare si hvordan det er for meg, jeg er vel litt sånn som du beskriver. (Er ikke sånn som deler alt på Facebook etc da :P )

for meg har det sammenheng med at vi prøvde lenge før vi ble gravid med første. Da blir du litt "gæren" og leter etter symptomer, da man tenker så mye på det! Har også opplevd sa, og etter denne ba jeg om hcg måling ved neste graviditet, fordi jeg var livredd for å oppleve det igjen og ville i så fall finne det ut fortest mulig.

Må også understreke at folk reagerer forskjellig på graviditeter, jeg er sensitiv på forandringer i kroppen og har vist at jeg var gravid før positiv test alle gangene ;)

Anonymous poster hash: 7f3e1...eaa

Skrevet

Jeg skjønner ikke... Så siden dere føler dere bra så burde alle andre gjøre det også? Verden kretser rundt dere og sånn dere har det under graviditeten skal alle andre også ha det?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...