Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Liker ikke Yankee candle, eller hva den nå heter. Vil ha en god duft i stua, som skjermer kjøkkenlukta (åpen løsning), samt er deilig og frisk men lett for sg selv. Ikke sterk lukt Anonymous poster hash: 384b8...6cc
S_Dreams Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Fant et ganske billig duftlys på IKEA med god lukt. Et hvitt et, som heter Måttfull. Tror det bare kostet 5 kr
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har kjøpt fra partylite. Men de er litt dyre da.. Men kjenner ei som selger, og da får man litt rabatt:) Anonymous poster hash: 4d803...437
Line-mamma til to herlige Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Bruker oljen ifra kremmerhuset, sånn lyshus du har vann å øitt olje på toppen også telys inni:) mange gode. Å du kan da regulere lukten litt selv.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Durance. Jeg har åpen kjøkkenløsning, og når jeg lager mat så tenner jeg på et Durance lys og hele huset lukter himmelsk. Selv i flere timer etter at jeg har slukket den. Elsker Durance lys og den beste er Lavendel duft. Anonymous poster hash: 1163a...805
Gjest thricane Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Er ikke HI, men ser etter det samme, hvor kjøper man durance?
mekanikerfrue Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Fant et ganske billig duftlys på IKEA med god lukt. Et hvitt et, som heter Måttfull. Tror det bare kostet 5 kr De er faktisk det beste ja! De lukter som nyvaska klær, deilig Hamstrer alltid de lysa når jeg er på IKEA, hehe.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Dytt, hvor får man kjøpt Durance lys? Anonymous poster hash: 384b8...6cc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Er så skeptisk til duftlys fra ikea. De lukter så godt i butikken, men duften forsvinner når man tenner dem på hjemme. Anonymous poster hash: 384b8...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå