Gå til innhold

Dere som har født 3 og 4 ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere mye slappere down south enn når dere bare hadde fått 1 og 2 barn? Blir det verre for hver gang? Har født 2 barn, gravid med nr 3. Har følt meg ganske "hul" der nede de siste åra, og nå er jeg redd for at det blir enda verre!! Noen med erfaringer??

Anonymous poster hash: 4cb89...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har født 6 og er så god som ny. Tvillinger og 4 barn på over 4,5 kg, og jeg er ei lita dame;)

Skrevet

Du må ha en super evne til å trekke deg sammen igjen😃😉

Skrevet

Dytter

Skrevet

Har født 3 ganger, to sett tvillinger. Er litt slappere der nede enda, da jeg har født 3 ganger på 4 år. Er nok litt slapp der nede enda, men det er heldigvis mye bedre enn det var :P Satser på at det går seg til etterhvert, tiden fikser det nok selv vil jeg tro (håper jeg)!

Anonymous poster hash: 37e79...dec
Skrevet

Merker mannen dette? Jeg har ikke turt å spørre 😳

Skrevet

Merker mannen dette? Jeg har ikke turt å spørre 😳

Selvfølgelig! Tenk deg selv da..hvis han plutselig fikk halve tykkelsen..og kanskje enda mindre. Blyant.

Anonymous poster hash: 9b63e...613

Skrevet

Jeg har født tre barn. Er som før. Men det var "tyngre" å trene opp siste gang. Slet med små urinlekkasjer ved hosting og nysing de første 2-3 mnd etter fødsel, slapt var det også. Husker jeg ikke klarte hoppe på trampoline fordi det føltes som om innsiden var på vei ut. Helt forferdelig. Gjorde knipeøvelser som en gal, og det strammet opp og fikk orden der nede:)

Anonymous poster hash: b1739...f40

Skrevet (endret)

Født 6 jeg og er er helt normal ;) Som før førstemann...

(Har aldri klart knipeøvelser, selv om jeg burde pga en gang blir gammel...)

Endret av Turtelduen
Skrevet

Født fire barn og er trangere nå enn noen gang :D

Anonymous poster hash: 6a031...8f3
Skrevet

Hehe....nei. Født 3, vært flink til å knipe og kniper fortsatt flere år senere. Men nå har ikke jeg noe arrvev eller fødselskader nedentil, had svært greie fødsler.

Anonymous poster hash: b682e...276

Skrevet

Jeg tenkte jo siden jeg har forandret meg så mye der nede, vil det bli enda verre nå! Gruer meg!!! 😓😩

Skrevet

Har fire barn, og er nok videre der nede, men ikke noe som plager meg.

Sexlivet fungerer fint, er trang nok til å gi mannen orgasme og synes selv det er deilig å bli penetrert. Har heller ingen plager med lekkasjer.

Jeg tar noen knipeøvelser innimellom, når jeg husker på det...

Anonymous poster hash: 4db2f...7aa
Skrevet

Ingen skrekkhistorier altså..😀👍 puh!!!

Skrevet

Dytt

Skrevet

Født 4 stk og er som vanlig der nede :)

Skrevet

Har født 3 barn. Merket størst forskjell etter nr 1, da følte jeg at alt var annerledes og "åpent". Brukte lang tid på å få kontroll over musklene, men ble omtrent som før etter hvert. Etter nr 2 brukte jeg også litt tid for å få kontroll over musklene, men opplevde meg ikke som spesielt "vid". Merket lite eller ingen forskjell etter nr. 3, men hun veide kun 2800 g så kanskje har det med det å gjøre. Man blir jo aldri jomfru, men tror at kroppen har en fantastisk evne til å trekke seg sammen igjen. Viktig med kniping da!

Anonymous poster hash: 5a965...228
Skrevet

Følte meg videre etter nr 1, men trangere etter nr 2.. Merkelig nok. Men har vært flinkere å knipe.. Tror det er det det kommer an på ;)

Skrevet

Nei, det har gått seg til mellom hver fødsel. Fikk beskjed om at jeg var trang, og at det muligens skyldtes en del arrvev. Men jeg ikke revnet så mye at jeg trodde jeg hadde særlig arrvev. 

Anonymous poster hash: 11d56...bfb
Skrevet

Tusen takk for mange gode svar!!😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...