Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Og dine? Anonymous poster hash: 079db...964
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Hans er sjokolademelk og Cola, han drikker et glass sjokolademelk til kvelden sikker 5-6 dager i uken. Cola drikker han aldri her hjemme da, men han er veldig glad i det og har sikkert en halvliter eller en glassflaske på jobb minst 3-4 dager i uken. Egentlig veldig beskjedent, han spiser sunt, er normalvektig, friskt og rask, så disse uvanene må han nesten få ha synes jeg Verre meg meg, min store synd er at jeg ikke klarer la være å småspise. Det går aldri mer enn 1-2 timer mellom hver gang jeg putter noe i munnen, og da gjerne usunne ting. Elsker bakerivarer og potetgull. Er 10 kg for tung og burde absolutt slutte med å småspise mellom måltidene. Anonymous poster hash: a9d18...598
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Pizza, pizza & pizza. Han spiser det gjerne til kvelds flere ganger i uka, og vi har det som oftes fredag eller lørdag som familie middag. Og øl. Har vi brus rekker han å drikke ca fire glass før jeg er frdig med mitt første :/ Begynner å syns at han er så glad i pizza igså... Min er vel sjokoladespising :/ men langt fra så illesom hans "kveldsdille" Anonymous poster hash: 2c155...122
BellaSuz Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 (endret) 4 pils og en pizza:-D Og han elsker spekemat i alle varianter! Mine laster er rødvin, fete oster, spekeskinker og hvetebakst:) Endret 7. februar 2014 av BellaSuz
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 han elsker oboy & nøter & spiser allt for mye av det. veldig uterferdig for meg som er alergisk mot melk & nøtter. & jeg er allt for glad i sjokolade selv om jeg ikke kan spise det & drikker for mye brus. Anonymous poster hash: 597a2...aa2
SmellyCat Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Sjeldne/store måltider og junkfood. Alt man spiser må være veldig godt. Bra jeg er flink å lage god og sunn mat da (ikke ref.kveldens enkle middag ). Min er søtsaker. Altfor glad i det og for lite flink å begrense inntaket :/
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Cola og karbonade. Han og bestefar som vet å sette pris på et godt karbonadesmørbrød. Anonymous poster hash: 78e59...430
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Han cola light Jeg potetgull Anonymous poster hash: 9ff50...7b8
Love my kidz Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Mannens er Cola zero til drikke, og av mat må det bli pølser Min er kaffe og sjokolade og potetgull Endret 7. februar 2014 av Love my son
Flettfrid og lilleprins Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Hans: at han av og til deler all middagen og blander sammen, ala det 1 åriger får. Min: Sjokolade og kaker.
Ugl@ ruger... Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Sjokolade....drikke?? Han drikker nesten bare vann...
Ugl@ ruger... Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 Sjokolade....drikke?? Han drikker nesten bare vann... Ps mine laster....hmmm..... Mocca latte ol....Veldig svak for kake, særlig ostekake...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #13 Skrevet 7. februar 2014 Sjokolade som nr 1 og potetgull som en god nr to! Meg - vet ikke helt.... Anonymous poster hash: d2f61...e14
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 Han: hvitt brød, nøtter og Cola. Spiser altfor sjeldent (frivillig). Meg: søtsaker. Spiser altfor sjeldent (ufrivillig). Anonymous poster hash: 1695d...342
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Mannen: Kaffe (myyye kaffe) og mat generelt Han "må" ha kjøtt for å føle at han har spist skikkelig Min er sjokolade, brus, sjokomelk og ting som skoleboller, lyse rundstykker ol. (Prøver å redusere/slutte med ting ) Anonymous poster hash: 30c2d...c19
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Mannen: potetgull- han spiser det hver dag, og gjerne en hel til to poser uten problem. Meg: Kake! Elsker kake, kan spise en halv kake alene på noen minutter uten problem. Den aller beste er oreokake, og det får aldri stå lengre enn to dager, toppen! Gjerne borte samme dag den blir bakt, og jeg gjør det på formiddagen.På en fin andreplass kommer snickerskake! Du verden så godt, kan spise meg ihjel på den også.Og en tredjeplass har vi islands kjempe! MMMMMMMM! Vet nesten ikke om jeg tørr si det, men jeg spiser kake hver eneste dag.Utrolig nok har jeg en BMI på 21,3 mens mannen har en BMI på 19,7…Om vi ikke skjerper oss kommer vi begge til å få livsstilssykdommer om bare få år! Anonymous poster hash: 51c04...1f5
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #17 Skrevet 7. februar 2014 Han: Coca cola, fet mat og salt, virker som jo fetere jo bedre ala bacon, flesk, smør osv. Jeg: Ingerfærøl og rundtstykker. er veldig glad i rundstykker, syntes det smaker bedre enn brød. Mannen har heldigvis blitt flinkere til å ikke ha salt på maten og dempe mengden med fet mat (dvs at det er jeg som lager mat og han får fleskepannekaker 1 gang pr mnd, ellers nogenlunde sunt) og har gått ned over 10 kg i høst så nå er helsa blitt mye bedre. Må si at ingen av oss er overvektige men mannen hadde en pondus som jeg var litt bekymret over, så da ble det streng kone i hus Anonymous poster hash: 46807...4ec
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #18 Skrevet 7. februar 2014 Han: kaffe, stekt egg, kjøtt, generelt MYE mat og gjerne fet mat Jeg: sjokolade. Er også veldig glad i kaker, men det spises/lages ikke til hverdags Anonymous poster hash: bd641...0f0
Jippipippi Skrevet 7. februar 2014 #19 Skrevet 7. februar 2014 Hans: kaffe, øl og spiser altfor sjelden! Min: cola zero og chips(potetgull)
MammantilNurket Skrevet 8. februar 2014 #20 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Kjæresten: Fancy øl - gjerne fra små bryggerier og skumbananer (ikke sammen, da) ... også sushi og min hjemmebakte focaccia Jeg: Tørr mussérende vin, oster som lukter kadaver, ostepop og sushi. Også Cola Zero og Blå Farris. Jeg drikker perverse mengder Blå Farris. Jeg tar alltid med noen flasker når jeg er ute og handler slik at jeg har et lager Endret 8. februar 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #21 Skrevet 8. februar 2014 Han: måååå ha cola og kaffe(har tilome cola flaska ved siden av senga) blir grinete som en liten unge hvis ikke vi har. Mer kresen enn unga når det gjelder mat(liker ikke fisk, grønnsaker ol) å klager høylytt når jeg serverer det... Meg: jeg må ha noe å tygge på hele tiden. Liker ikke brus, men veldig glad i jus og sjokolade melk så hender jeg tar meg ett glass på kvelden... Anonymous poster hash: 00edf...06f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #23 Skrevet 8. februar 2014 Æsj, han har altfor få laster når det gjelder mat. Han spiser av nødvendighet. Mine laster; Mat generelt. Er altfor glad i alt av mat og jeg liker å spise mye og ofte Anonymous poster hash: 8a706...057
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #24 Skrevet 8. februar 2014 Han: kaker, søtsaker Min: varmretter til kveldsmat, nam-nam Anonymous poster hash: 1137a...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå