Gå til innhold

briller hot/not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

23 år. Fått beskjed om at jeg ikke kan bruke linser mer da de har gjort mye skader på øynene mine. Så nå er det briller resten av livet.

Eller å gå i ørska;) din mening om briller??

Anonymous poster hash: 4a7e4...091

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Briller er jo nesten som er smykke, om du ikke velger "bestemorbriller" :)

Det blir nok kjempebra :)

Skrevet

Jeg vil si brillefin!!

Skrevet

Og jeg tenker, hva slags valg har du? Men jeg synes briller er kult, og jeg synes det er kult med folk som har flere par og bytter litt på. Men ser helt klart kostnaden. 

Skrevet

Jeg har egentlig alltid syntes not.

Men har begynt og synes det er dritkult. Vurderer nesten å kjøpe meg briller uten styrke, fordi jeg vil bli brillefin (eller kul) jeg også. :-)

Skrevet

Idag syns jeg disse firkantede brillene med svart, tykkere, innfatning er ganske hot. Vurderer det selv.

Syns de kler de fleste

Anonymous poster hash: 3785f...976

Skrevet

Jeg kan heller ikke bruke linser grunnet skader på øynene og heller ikke operasjon er aktuelt (øyelegen sa at kanskje om 30 år med ny teknologi, hurra :P ), så jeg tenker jo bare at briller er dødskult. Hva annet skulle jeg gjort? Gått brilleløs og blind rundt grunnet forfengelighet? :D

Anonymous poster hash: a6bb8...c53

Skrevet

Vist man tar normale briller, så er det fint. Men vist man tar sånne som skiller seg skikkelig ut, syns jeg det er harry

Anonymous poster hash: 6d226...66a

Skrevet

Bruker briller selv, men har normale briller, ikke digre med tjukk svart innfatning. Det ser fjernt ut.

Anonymous poster hash: 2c4dc...3cb
Skrevet

Idag syns jeg disse firkantede brillene med svart, tykkere, innfatning er ganske hot. Vurderer det selv.

Syns de kler de fleste

Det er slike jeg ønsker meg. :-)

Skrevet

Syns de kler de fleste

Det er slike jeg ønsker meg. :-)

ja er sånne jeg har. Ikke svarte da , er litt hardt.

Mine er mørkmørk brune. Ofte sier folk jeg er fin:)

Men er jo uvant....

Hi

Anonymous poster hash: 4a7e4...091

Skrevet

Hot! Men få hjelp til å velge riktig infatning til deg. Jeg bruker ikke briller men prøvde å finne briller selv i en brilleforetning og jeg kledde nesten ingen 😊

Gjest meg&mini
Skrevet

De rette brillene kan gjøre at en person ser supersexy ut!

Skrevet

Briller er sexy.

De rette brillene til ditt ansikt da.

Anonymous poster hash: e809e...9d8

Skrevet

Briller er et smykke som flere her sier. Personlig foretrekker jeg linser, men ikke fordi det er penere, men det er mer praktisk. Når det ikke lenger er et alternativ for deg så er det mye positivt du kan fokusere på når det gjelder briller. De er pene, du kan ha forskjellige briller til hvilke klær og humør du har, du ser smartere ut, og det er bedre for øynene dine:-)

Skrevet

jeg fikk briller som baby & aldri likt dem, men i år for første gang i mitt liv fikk jeg velge briller selv, & de er kjempe fine :D var alltid mamma som valgte brillene mine & har ikke kjøpt nye på mange år. om du finner de brillene du virkelig liker & som kler deg så blir det jo fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...