Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Skal ha besøk at en kompis av sønnen min i helgen. Han har vært her ofte. Men han stjeler... Kan jeg gå igjennom sakene hans før han reiser på søndag? Og OM jeg finner noe, si til han at jeg har oppdaget at han har tatt noe. Eventuelt spørre han først. Og så si at dette er veldig trist og om han gjør slik er det ingen som vil ha besøk av han... Har har akkurat fylt 7. (I januar) Anonymous poster hash: f8457...16b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Nei, du kan ikke gå gjennom tingene hans. Selv om han er et barn må du vise han respekt og ikke gå i hans private ting. Om du oppdager at noe blir borte får du snakke med han i etterkant. Anonymous poster hash: 91fc5...89e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Nei det kan du ikke uten hans samtykke. Anonymous poster hash: 01915...eab
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Nå stjeler han ikke store ting som er lett å merke har blitt borte, men leker. Ikke bare bare å oppdage at en bil eller legomann blir borte. Og jeg mener at det er det samme om det er verdifullt eller ikke, å stjele er ikke greit. Må også sies at gutten er praktisk talt familie, en barndomsvenninne med hans mor. Han kaller meg tante. Hi Anonymous poster hash: f8457...16b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Er det ikke bedre å ta dette opp med guttens mor,så kan hun gå gjennom sakene hans og være den som eventuelt avslører ham, når han kommer hjem. Anonymous poster hash: a0446...09d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Det spiller ingen rolle om han kaller deg tante, dette får du ta opp med hans mor. Anonymous poster hash: c68d7...85d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Det er selvsagt tatt opp med mor, og hun sier jeg skal gjøre det. Hun vil jeg skal ta det med han, da hun ikke vet hvordan hun skal håndtere han. Hi Anonymous poster hash: f8457...16b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Så lenge mor har gitt sitt samtykke så kan du gjøre det ja. Du kan jo evt. skrive en tvangsprotokoll på det og sende til fylkesmannen (den siste setningen var ironi - jobber i barnevernet). Anonymous poster hash: 1b8f7...a69
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Syntes du skal gjøre det jeg.. Det er ikke like skummelt å bli "tatt" av mamma, som av noen andre. og jeg tviler sterkt på at han noen gang vil stjele igjen, hvis han kjenner på den ydmykelsen av å bli tatt av noen han ikke kjenner så godt.. Anonymous poster hash: e23b0...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå