Gå til innhold

Mannen etter fødselen..:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har en mann som er helt fraværende fra deg etter babyen kom i hus?

Han er suuperflink med hus og baby, men jeg føler meg litt glemt oppi det hele.. Fra å ha sex 4-5 ganger i uka i svangerskapet, er det nå ingenting.. Trenger ikke samleie, men kos! Oralsex (på ham selvfølgelig, siden jeg blør enda..) men han er jo helt uinteressert..:/

Når var mennene deres klar igjen?

Er 9 dager siden fødselen nå, og hadde det vært opp til meg, hadde vi tredd på en kondom og hatt oss for flere dager siden!!

Frustrert😉

Anonymous poster hash: c853b...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djises, stakkars fyr. Gi han et pusterom da. Det er bare 9 dager siden fødsel.

Anonymous poster hash: b4a2c...113

Skrevet

Oi, 9 dager og frustrert allerede. :P Her var det omvendt, men mannen ble ikke fullt så fort frustrert da. Men det falt meg rett og slett ikke inn, for hodet mitt var fullt av baby og opptatt med å prøve å finne ut av alt dette nye og ukjente. Kanskje det er sånn for mannen din?

Tror vi startet igjen 4 uker etter fødsel, da var vi veldig klare begge to. ;)

Anonymous poster hash: 02fd8...4e7
Skrevet

9 dager siden fødsel? Det er ikke bare kvinner sm ofte trenger mer tid, men like ofte menn. Vi venter 3-4 uker til jeg var ferdig med renselsen.

Gi ham tid og stress ned.

Skrevet

En fødsel og barseltid er en påkjenning for mannen også..

Når jeg tenker på hvor ulekker jeg var under fødsel og et par uker etterpå så er det rart mannen noen gang har tent på meg igjen igrunn.

Bli ferdig med tendensen og ro ned.. Det kommer når det kommer..

Anonymous poster hash: 08523...f65

Skrevet

At du i det hele tatt vurderer sex ni dager etter fødsel! :-O

Anonymous poster hash: 262e3...4dd

Skrevet

9 dager?

Her hadde vi ikke sex før det var gått 3 mnd etter første barnet, jeg hadde revnet fra A til Å og slike rupturer gror ikke på bare noen dager, dessuten varte renselsen i 8 uker. Mannen var like sjokka av omveltingene i livet som meg, så det var ikke noe savn hos noen av oss de første ukene altså...

Har fire barn og ikke etter noen av fødslene har vi hatt sex før det har gått 8-10 uker.

Anonymous poster hash: 95658...a4d
Skrevet

Herrreguuuud, mannen din prøver vell bare å respektere deg.  

har du snakket med han om dette? 

*sjokkert* Du tuller nå eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...