Gå til innhold

Har de ikke sportsvogn i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på unge mødre Danmark. Ser st relative store barn sitter/ligger i bagvogn....

Anonymous poster hash: 03913...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer, de har alltid gjort det sånn...

Husker foreldrene mine reagerte på det da vi på ferie i Damnark for 20 år siden

Anonymous poster hash: 9ff57...b1c
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hørte at bagen til emmaljungaene de selger der er 100cm og ikke 80 som her, så de bruker nok bag mye lengre

Skrevet

Det er mye mer vanlig med store vogner med fire hjul der. Min niese sov i vogn med bag helt til hun sluttet å sove i 3-års alderen.

Skrevet

I Danmark blåser det mye stort sett overalt, så en del av de vognene vi har her i Norge, vil gi for lite le for vinden og de vil nærmest blåse overende. Samtidig så er det så flatt overalt at det er ikke så viktig om vogna er lett eller tung. Derfor har de store, tunge bagvogner i Danmark.

Anonymous poster hash: 1fedc...540
Skrevet

Jeg har en dansk bagvogn til gutten min, som han nå bruker som sovevogn i bhg. Scandia. 96cm liggelengde, er det som er mest vanlig der ja. Veldig kjekke.

Min er kjøpt brukt, men når jeg får flere barn vil jeg kjøpe en helt ny. Min erfaring er at den jeg har er mye bedre å trille vinterstid enn norske vogner. Store lufthjul og ganske lett med tanke på størrelsen. Lettere enn norske bagvogner for den saks skyld :-)

Skrevet

Men er det seler i bagen da? Her driver jo ettåringen og reiser seg opp dersom hun ikke har seler på.

Skrevet

Men er det seler i bagen da? Her driver jo ettåringen og reiser seg opp dersom hun ikke har seler på.

nei, ikke i den jeg har, men er feste til seler, så har kjøpt de fra Brio, funker helt fint :-)

Skrevet

De har seler ja :) Og en liten "trekant" som kan vippes opp, så barnet sitter med støtte i ryggen. Mannen jeg snakket med på en butikk i Danmark sa at det var fordi danske barn sover lengre ute enn barn i andre land på grunn av klimaet, men det vet jeg ikke om stemmer.

Anonymous poster hash: 30e47...ade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...