Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Fokuserer mye på barna og hva de spiser, men leser jo at flere her spiser godteri hver kveld. Men hva kjøper du deg for å kose deg ekstra med til helgen? Anonymous poster hash: dda68...e15
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Sjokolade eller meny sine Brownies biter.. Svindyre, men verdt det. Drikker litt cola og spiser litt potetgull... Spiser ikke lengre godteri i ukedagene, så lørdagsgodtet er hellig! Anonymous poster hash: 777d5...126
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Her lager vi en god middag som er kombinert middag/kvelds, som selvfølgelig alle liker Så har vi brus, chips og snop. Ungene får det porsjonert ut i små mengder, mens resten kommer på bordet etter at de er lagt. Anonymous poster hash: 361ec...df2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Enten en oreo-dessert fra Meny eller mørk sjokolade med karamell! Og et par glass cola zero. Anonymous poster hash: b5bbe...4f7
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Fiskeboller med karri Av og til chips og dip. Anonymous poster hash: d6784...4eb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Nå har jeg spist en hel plate stratos så jeg tror jeg står over lørdagsgodis denne uken, men til vanlig så kjøper vi ting som alle liker og setter det frem på bordet. Barna spiser faktisk mindre godis etter at vi begynte med det. Anonymous poster hash: 3b6cb...b6a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Jeg må ha popcorn hver helg og rødvin. Av og til litt 70% sjokolade. Har slanket meg lenge nå så holder det på et minimum. I helgen har jeg tenkt å slå til med ett stykke kake siden det er morsdag på søndag Anonymous poster hash: 9e668...d23
Altiboks Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Jeg er kakeavhengig, så hver helg lager jeg en god kake, cupcakes eller noe annet snadder. Da storkoser jeg meg:D
Englenemine Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Vanilje kesam med blåbær imorgen.Noen ganger liten skål med popcorn eller tortilla chips m ost. Er mer keen på god middag enn godteri igrunn. De fleste lørdager har jeg ikke noe snop, kun rester av digg middag som ekstra kveldskos hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 Om jeg først skal unne meg lørdagsgodteri kjøper jeg melkesjokolade ev. med daim i. Ostepop og chips med tortilla dip, smågodteri kan jeg også kjøpe
FrøkenFreidig Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 God vin og god mat. Liker ingenting som er søtt.
☆☆☆ Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Fruktnøtt eller melkesjokolade, evt med daim.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Det er tilbud på store sjokoladeplater fra freia på joker, så jeg skal kjøpe meg en stabel i morgen:-) da ryker det nok fort minst en av de, og potetgull. Evt ostepop, for den billigposen på joker er så god;-)
Gustav Klitt Skrevet 7. februar 2014 #17 Skrevet 7. februar 2014 I dag har jeg, uvanlig nok, sykt lyst på potetgull med ost og løk. Så da må jeg vel sitte alene i en krok av stua i kveld (mannen tåler ikke lukta) :-P
SmellyCat Skrevet 7. februar 2014 #18 Skrevet 7. februar 2014 Sjokolade. Kjøper som regel bare til helga. Her kan ingenting søtt lagres i skapet. Det forsvinner på mystisk vis.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #19 Skrevet 7. februar 2014 Ananas.. Eventuelt druer, Anonymous poster hash: c677e...dd3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #20 Skrevet 7. februar 2014 En mango og vaniljekesam og en panda lakrisstang. Lakrisen går nok først. :-) Anonymous poster hash: a342b...a51
Mandala Skrevet 7. februar 2014 #22 Skrevet 7. februar 2014 God is. Det er det eneste jeg kan fråtse i
Rediken Skrevet 7. februar 2014 #23 Skrevet 7. februar 2014 Varierer mye. Men har alltid en deilig middag etter barna har lagt seg og en cider eller ett glass vin. Så bruker jeg å spise godteri etterpå til en film. Smågodt, troika, trøfler, anton berg med konjakk er noe av favorittene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå