Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Hvor lang tid tok det før dere kunne se på denne "tabba" til mann/samboer uten å bli helt endevendt i kroppen? Her har det gått 1 år siden det skjedde, vi jobbet oss gjennom det og har det utrolig bra nå. Men jeg klarer fortsatt ikke å se den "andre" dama uten å få hjertebank og bli kvalm. Mannen har selvfølgelig totalforbud mot å kontakte denne dama eller "slå av en prat" på byen med henne. Men vi bor i en liten bygd og jeg kommer til å støte på henne ganske ofte, type på butikken, fotballkamper til barna og sånt. Håper jo at det blir bedre etter hvert og ønsker ikke å reagere, men klarer ikke å gjøre noe med det. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: ad4b1...a33
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Hadde ikke klart det :-( Anonymous poster hash: 69364...82e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Noen flere med erfaring? Anonymous poster hash: ad4b1...a33
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Dytt Anonymous poster hash: ad4b1...a33
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Har lyst å si en ting til... Du skriver: "Jobbet dere ut av problemene".. Det var jo HAN som var utro... Han som har dritte seg ut.. Skjønner ikke at du orker å bli hos han Anonymous poster hash: 69364...82e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Har lyst å si en ting til... Du skriver: "Jobbet dere ut av problemene".. Det var jo HAN som var utro... Han som har dritte seg ut.. Skjønner ikke at du orker å bli hos han Anonymous poster hash: 69364...82e Verden er ikke svart-hvitt. Selvfølgelig er jeg fullt klar over at det var hans skyld alene, men vi har som sagt klart å samarbeide i ettertid og forholdet vårt er nå mye sterkere enn det var. Anonymous poster hash: ad4b1...a33
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Jeg klarte det, hadde det akuratt likedan som du. det jeg gjorde var rett og slett å dra til henne og konfrontere henne. Jeg tilgang henne, men sa samtidig at det var mill peng i å engang tenke at vi kan bli venner eller noe. Jeg gjorde det for min egen del. Og det fungerte. Nå får jeg ikke hjertebank eller noe, hun eksisterer, men ikke på en måte som lenger plager meg. Anonymous poster hash: 65b6d...9d8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Jeg klarte det, hadde det akuratt likedan som du. det jeg gjorde var rett og slett å dra til henne og konfrontere henne. Jeg tilgang henne, men sa samtidig at det var mill peng i å engang tenke at vi kan bli venner eller noe. Jeg gjorde det for min egen del. Og det fungerte. Nå får jeg ikke hjertebank eller noe, hun eksisterer, men ikke på en måte som lenger plager meg. Anonymous poster hash: 65b6d...9d8 Det er poengløst å konfrontere henne, har gjort det før, og hun overså meg og satte ut masse rykter om meg i bygda. Så blir aldri noe venninne med denne dama, men vil gjerne finne en måte å slutte å overreagere på henne på. Anonymous poster hash: ad4b1...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå