Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Familievernkontoret?Er det et i alle kommuner?Må jeg ringe og avtale time?Bare dukke opp?Vi prater ikke godt sammen.Jeg tenner lett for alt som er.Selv de minste ting.Prøver vi å gå ut å være bare oss på middag osv, så ender det med sure miner,diskusjoner og barnslig drittslenging.Ting forandret seg etter at vi fikk vårt første barn.Hjelp.... Anonymous poster hash: 0bcc0...995
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Ring familievernkontoret, men er ofte lang ventetid Evt privat.. Masse lykke til Anonymous poster hash: aa60b...dd0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Som å lese om oss....satt akkurat å lette på kommunens hjemmesider etter info. Vi sliter skikkelig med kommunikasjonen, vet ikke hvordan vi skal ordne dette Anonymous poster hash: aba46...9fa
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Det er så frustrerende og utrolig leit.Merker at jeg er mer meg selv nå som jeg sitter alene f.eks.Nå kan tårene bare trille.Lang ventetid...det passer dårlig når det egentlig haster.Er jo livredd for at han kommer til å forlate meg. Anonymous poster hash: 0bcc0...995
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Det er så frustrerende og utrolig leit.Merker at jeg er mer meg selv nå som jeg sitter alene f.eks. Nå kan tårene bare trille. Lang ventetid...det passer dårlig når det egentlig haster. Er jo livredd for at han kommer til å forlate meg. Anonymous poster hash: 0bcc0...995 Jeg vet :-( Ring å hør :-) Lykke til :-) Anonymous poster hash: aa60b...dd0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Ikke gå til private terapeuter, de er dyr, og ikke så flink. Det er min er faring. Det er familievernkontor i nesten alle kommuner, og er det ikke det, så blir dere henvist til nærmeste kontor. Du kan be helsestasjonen henvise deg og få med i henvisningen at dere har barn. Så lenge det er barn med i bildet, så er det lettere å komme til hos fvk. Anonymous poster hash: 2a16f...7de
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Ikke gå til private terapeuter, de er dyr, og ikke så flink. Det er min er faring. Det er familievernkontor i nesten alle kommuner, og er det ikke det, så blir dere henvist til nærmeste kontor. Du kan be helsestasjonen henvise deg og få med i henvisningen at dere har barn. Så lenge det er barn med i bildet, så er det lettere å komme til hos fvk. Anonymous poster hash: 2a16f...7de Det står på sidene at man ikke trenger henvisning. Anonymous poster hash: 0bcc0...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå