Gå til innhold

Noen her som har blitt sammen med barnefar igjen og flyttet sammen igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnefar sitter og vurderer på om vi skal flytte sammen igjen.
Men er så redd for å ødelegge det vi har sammen nå.
Det er så mange faktorer inne i spillet.

Noen som har noen erfaringer?
Vi har det kjempe bra slik vi har det nå :)

Anonymous poster hash: e0953...fa5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flyttet sammen igjenn, nå to år senere har vi flyttet fra hverandre igjenn :-( Skjedde mye før, under og etter brudd som jeg ikke viste om før jeg flyttet tilbake, men var skjedd for mye til å greie å stole på ham igjenn :-(

Men hadde d ikke vært for tillits problemene, så hadde d nok gått bra.

Så jeg sier følg magefølelsen....den har alltid rett! :)

Skrevet

Vi flyttet sammen igjenn, nå to år senere har vi flyttet fra hverandre igjenn :-( Skjedde mye før, under og etter brudd som jeg ikke viste om før jeg flyttet tilbake, men var skjedd for mye til å greie å stole på ham igjenn :-(

Men hadde d ikke vært for tillits problemene, så hadde d nok gått bra.

Så jeg sier følg magefølelsen....den har alltid rett! :)

Her har vi aldri hatt det tillits problemet, begge to er veldig ærlig...

magefølelsen min sier at jeg har veldig lyst, men er litt skeptisk ennå :(

Synes vi muligens skal prøve å ha det slik vi har det nå en stund til.

Anonymous poster hash: e0953...fa5

Skrevet

Vi ble sammen igjen i mai i fjor, flytter sammen nå i helga :) Vi ble enige om å ikke flytte sammen igjen før vi hadde fått snakket helt ut om hva som hendte før bruddet, under bruddet og etter bruddet, og før vi viste om vi ønsket det samme for fremtiden, både våres og familiens. Vi ville ikke utsette ungene for at vi flyttet sammen og gikk ifra hverandre igjen kort tid etter. Vi forlovet oss i romjula :)

Anonymous poster hash: 25336...56b
Skrevet

Vi var fra hverandre i ca 2 år, jeg flyttet fra vårt felles hjem. I sept 12 bestemte vi oss for å flytte sammen igjen. Vi snakket mye på forhånd og var klare på at forholdet måtte få en sjanse til:) Det var nå eller aldri og stole på magefølelsen... i sommer fridde han til meg og om noen mnd kommer vårt andre barn:)

Skrevet

Jeg gikk etter å ha lyst å flytte fra samboeren i ca 1 år. Jeg flyttet med barna, ville bare bort fra livet vårt. Vi var litt frem og tilbake, men jeg ville ikke flytte tilbake til der jeg hadde flyttet fra.

Etter 1 1/2 år, hvor begge hadde datet litt, fant jeg ut at jeg elsker han. Vi var en del sammen så kjøpte vi hus og flyttet sammen. 2 1/2 år etter det giftet vi oss.

Må legge til at mannen har klart å ødelegge all tillit til meg ved å lyge og skjule ting for meg. Det har ikke vært en dans på roser.

Skrevet

Vi flyttet fra hverandre da gutten var tre år. Var fra hverandre nesten 8 mnd før vi ville prøve sammen igjen. Giftet oss samme året :D

Skrevet

Ja.

To ganger. Dummeste jeg har gjort. Endte i vold av meg og et av barna nå i helgen og nå er det dommeravhør og hele mølla fremover.

Anonymous poster hash: 10b43...099

Skrevet

Det har jeg prøvd ja, og må ærlig si at jeg angrer ofte. Det var dt lykkeligste året jeg har hatt de siste 8 årene da dt var slutt mellom oss:( Her er det mye som spiller inn da, tillits problemer, komunikasjons problemer osv. Jeg har veldig vannskelig for å ta opp noe jeg syns er et problem da jeg vet at det bare blir hyl og skrik av det. Grunnen til at jeg ikke klarer å gå, er fordi vi eier hus sammen og han har mye bedre økonomi. Vi har ett barn på 4 år sammen + en på vei..

Anonymous poster hash: aed99...10c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...